کد خبر: ۱۶۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
توسط گروه‌های جهادی به بهره‌برداری رسید؛

هزار و چهارصدمین روستای آبرسانی شده در فارس

آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی متمرکز بسیج و افتتاح یک هزار و چهارصدمین روستای آبرسانی شده توسط گروه‌های جهادی استان فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» ، با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی متمرکز بسیج و افتتاح یک هزار و چهارصدمین روستای آبرسانی شده توسط گروه‌های جهادی استان فارس برگزار شد.

همچنین امروز عملیات اجرایی طرح ملی "آبخیز تا جالیز"  به میزبانی سپاه فجر فارس در شیراز آغاز شد.

هزار و چهارصدمین روستای آبرسانی شده در فارس

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این آئین گفت: بنا، بر این است با برنامه‌هایی که دولت مردمی سیزدهم در دست دارد با حمایت مجلس شورای اسلامی و تلاش مسئولان در استان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به میدان‌داری جوانان انقلابی کشور و گروه‌های جهادی، همه امکانات برای حل مشکلات کشور بسیج شوند.

وی با بیان اینکه خدمات زیادی باید در نقاط مختلف به‌ویژه در مناطق کم‌تر برخوردار ارائه شود، افزود: برخی از این خدمات همانند آبرسانی به مناطقی که تنش آبی دارند از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در این طرح تنها در استان فارس بیش از ۳۰۰ روستا آبرسانی شد و جاده‌های روستایی نیز ساماندهی و آسفالت شد که این میزان به ۲۰ درصد در استان فارس می‌رسد.

سردار سلیمانی ادامه داد: طرح «از آبخیر تا جالیز» هم که یک طرح ملی است باید از سالیان گذشته آغاز می‌شده، چون کمک بزرگی به بخش کشاورزی مراتع و... می‌کن.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان فارس بیش از پنج هزار گروه جهادی فعال وجود دارد که در حوزه های مختلف و تخصصی برای رفع محرومیت تلاش می کنند، اظهار کرد: جهادگران فارسی در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم در سطح کشور الگو هستند.

ساخت مسکن محرومان، ساخت راه‌های روستایی، شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی، رسیدگی به بهداشت و سلامت مردم و ... از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در استان فارس است که وی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان