کد خبر: ۱۶۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در راستای شعار ((مردم‌داری مرام ما)) محقق شد؛

تسریع در سوخت‌رسانی به محور غربی شیراز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با افتتاح و بهره‌برداری از یک باب جایگاه سوخت در کلان‌شهر شیراز شماره جایگاه‌های سوخت مایع ناحیه مرکزی شیراز به ۱۰۶ باب رسید.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس  اسداله طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس  در مراسم بهره‌برداری از جایگاه سوخت الماس شهر در ناحیه مرکزی گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه تعداد مجاری عرضه سوخت مایع منطقه به ۳۲۰ باب افزایش یافت.

اسداله طاهری مدیر منطقه فارس با اشاره توسعه کلان‌شهر شیراز از سمت غرب و شمال غرب و همچنین حجم ترددها در این محور افزود: به‌منظور تسریع بخشیدن به فرایند سوخت‌رسانی مکان‌یابی اصولی و منطقی مجاری عرضه سوخت مایع در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به‌قرار گرفتن جایگاه الماس شهر در بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز و همچنین تعداد قابل‌قبول نازل‌های بنزین درآن گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه سوخت‌رسانی و ارائه خدمات به مردم به‌صورت مطلوب‌تری انجام خواهد شد.

سوخت‌رسانی در محور غربی شیراز تسریع شد

طاهری تصریح کرد: این جایگاه سوخت استان، با سرمایه‌گذاری حدود ۲۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با ظرفیت ۱۳۵ هزار لیتر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را نیز فراهم آورده است.

لازم به ذکر است جایگاه الماس شهر با چهار سکو و ۱۲ تلمبه و ۴۲ نازل سوخت دو فرآورده بنزین معمولی و سوپر را به همشیریان عزیز عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان