کد خبر: ۱۶۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۶ دی ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در گفتگو با «شیرازه»:

حقوق بشر آمریکایی به رسوایی خود رسید

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین گفت: با شهادت سردار سلیمانی اثبات شد که حقوق بشری که آمریکا از آن دم می‌زند فقط یک گفتمان ظاهری است و باطن آن مخالف حقوق بشر است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدرسول رضایی فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین گفت:حقوق بشر آمریکایی در ماجرای شهادت حاج‌قاسم سلیمانی به‌غایت رسوایی خود رسید. گفتمان آزادی واقعی در یک انسان آزادی‌خواهی مثل حاج‌قاسم سلیمانی که به تبعیت از مکتب امام حسین (ع) برای حمایت از مظلومان دنیا مانند سوریه و عراق و دیگر کشورهای مسلمان قیام کرد بر همگان مبرهن و آشکاراست، آمریکا یک چنین شخصی را ترور می‌کند. اینجاست که گفتمان آزادی آمریکایی زیر سؤال می‌رود.


وی با اشاره به اینکه آمریکا آزادی بشری می‌خواهد که زیر سیطره خودش باشد گفت: آمریکا به دنبال به بردگی کشاندن انسان‌ها و جوامع اسلامی است نه به دنبال آزادی انسان‌ها. انسانی را آزادی‌خواه تلقی می‌کند که زیر سلطه خودش باشد. هر انسانی که می‌خواهد زیر سلطه آمریکا نباشد به هر طریقی به دنبال ترور او است. 

 فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین بیان کرد:همه به‌وضوح دیدند حاج‌قاسم سلیمانی مستقیماً به دست آمریکا به شهادت رسیدنشان دهنده این است که سردار سلیمانی شخصیتی بوده است که محبت این شهید نه فقط در قلوب مردم ایران اسلامی بلکه در دل‌های مسلمان‌ها جا دارد.

وی سردار دل‌ها را سرشار از بصیرت، تقوا و عمل دانست و افزود: همین ویژگی‌ها سبب شد خداوند خریدار ایشان بشود و با بدن اربا اربابش، بصیرت را نه‌تنها در سرتاسر ایران اسلامی بلکه در خارج از مرزها در اروپا، آسیا و حتی آمریکا معنا و تفسیر و نهادینه کرد.

 رضای افزود:اگر از خودمان بپرسیم چرا حضرت نوح (ع) ۹۰۰ سال پیامبری کرد و در آخر ۷۲ نفر بر کشتی نوح سوار شدند و چرا بشریت آن زمان پیامبر نوح را همراهی نکرد، و حضرت عیسی را در زمان خودش ایشان را به صلیب کشیدند و با وجود ۱۲۴ هزار پیامبر عده‌ای کمی همراهی کردند و چرا امامان شیعه ما را یکی، یکی به شهادت رساندند؛ اگر این سؤال‌ها در ذهن خودمان مرور کنیم جواب سؤال‌ها این خواهد بود که مردم زمانه در طول تاریخ بشریت پیامبران و ائمه معصوم (ع)، تقوا، بصیرت و عمل به هنگام را با یکدیگر تلفیق نکردند.

وی ادامه داد: اگر تقوا، بصیرت و عمل به هنگام در زمان هر پیامبری و امامان معصوم با یکدیگر تلفیق می‌شد قطعاً تاریخ بشیرت طوری دیگر رقم می‌خورد. امروز بایستی از تاریخ درس گرفته و از مکتب شهید سلیمانی الهام گرفته و در هر عرصه‌ای انقلاب و اسلام به حضور مردم نیاز داشته باشد باید این سه عنصر تقوا، بصیرت و عمل به هنگام با هم گره بزنیم و گوشمان به امام و ولایت‌فقیه سکان‌دار انقلاب باشد تا مسیر را گم نکنیم.

رضای گفت:یکی از کسانی که واژهٔ مقاومت و مفهوم ایستادگی برازندهٔ قامت اوست حاج‌قاسم سلیمانی است، این سردار دل‌ها به‌تمام‌معنا معتقد به امامت و ولایت بود، ولایت‌مداری این شهید بزرگ بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. هم جبهه حق و هم جبههٔ باطل بر ایستادگی، شجاعت، دین‌داری، صداقت حاج‌قاسم اذعان می‌کنند. حتی جبهه دشمن نمی‌تواند نقصی از شهید سلیمانی مطرح کند.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین مطرح کرد:از لجاجت و کارد به استخوان رسیدن رژیم صهیونیستی و آمریکا بود که چنین شهید عزیزی پرپر شد. دستان حاج‌قاسم مانند حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) چهرهٔ دشمنان و یزدیان زمانه را افشا کرد. تا آن روز آمریکا و رژیم کودکش صهیونیستی و کشورهایی که با اینها همدست هستند دم از حقوق بشر می‌زدند از زمان شهادت سردار دل‌ها دیگر حرفی از حقوق بشر نیست؛ چون شهدای عزیز ما شهید حججی‌ها، شهید صدر زادها، شهید سلیمانی‌ها چهرهٔ دشمن را به همهٔ دنیا نشان دادند.

آن‌ها به همه دنیا فهماندند که پشت لبخندهای آمریکا، فرانسه، انگلیس دندان‌های به هم فشرده است و به فرموده رهبر انقلاب دست چدنی دشمن در دستکش مخملی با خون شهیدان هویدا شد.

رضایی ادامه داد:شهید سلیمانی مانند سرور سالار شهیدان با خون خودش چهره ظلم و ظالمان را به همه دنیا نشان داد و تا آن روز آمریکا داعیه‌دار این بود که می‌خواهیم با تروریسم مقابله کنیم؛ اما در ماجرای شهادت سردار دل‌ها در ۱۳ دی‌ماه ۹۸ آمریکا نشان داد که اولین تروریسم بین‌الملل دنیاست.

وی با اشاره به اینکه ارتش اسرائیل و آمریکا در تمام نقاط دنیا طوری تبلیغ شده بود که قدرتمندترین ارتش و تجهیزات دنیا در اختیار دارند؛گفت:در عملیات طوفان الاقصی ۴۰ هزار نفر از نیروهای انقلابی حماس هیمنه پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی را از هم پوشاند؛ کمر و زانوهای نتانیاهو و بایدن و کسانی که دست در دست اسرائیل دارند به لرزه در آمد.

فرمانده پاه ناحیه قیروکارزین گفت:امروز آن چیزی که اسلام و انقلاب دنبال آن بود در حال رخ‌دادن است و هدف آرمانی ولایت زمینه‌سازی ظهور و شناساندن چهره دشمنان بود و امروز درست است که غزه ۲۲ هزار شهید داده است و ۶۰ هزار نفر جانباز شده‌اند؛ اما چهره آمریکا و اسرائیل برای همه دنیا مشخص شد و برنامه‌ها و طراحی‌های شوم استکبار برای همه افکار عمومی جهان افشا شد.
 
 وی افزود:سند مظلومیت جبهه حق از مدافعان حرم آل الله در ایران اسلامی گرفته تا فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون و حشدالشعبی عراق، حزب‌الله و همه کسانی که دل در گرو مقاومت دارند چهره مظلومیت کل جبهه مقاومت به افکار عمومی جهان نشان داده شد. 

رضایی در پایان گفت:امروز بزرگ‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی نمایان‌شدن چهره پلید آمریکا و اسرائیل است.
اگر در مسیر و اهل مکتب شهید سلیمانی هستیم با زبانمان، با قدم‌ها و قلم‌هایمان بافکر و برنامه‌هایمان برای تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور حداکثری مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کوشا باشیم.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان