کد خبر: ۱۶۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۸ دی ۱۴۰۲
اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر «راه ابریشم» برگزار شد؛

درخشش هنرمندان تئاتر فارس در جشنواره مناطق کشور

نمایش‌های برتر بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه‌ای «راه ابریشم» در سمنان معرفی شدند و دو نمایش از شیراز، یک نمایش از فسا و یک نمایش از کازرون، چهار نماینده فارس در این رقابت بودند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، آئین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه ابریشم با حضور محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و هیئت داوران برگزیده‌های این جشنواره را از بین ۲۰ نمایش صحنه‌ای هشت استان کشور انتخاب و معرفی کرد.

 آرا هیئت داوران بخش صحنه‌ای بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور (راه ابریشم) سمنان اعلام شد که در بخش آفیش و بروشور: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی مشترکاً اهدا شد به امیرحسین عبادیان برای نمایش تاوان و مهران مجیدی برای نمایش یک ماه و سه روز و بیست و چهار ساعت از استان فارس در بخش طراحی نور: دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد به محمد آگهی و آژمان بیژنی نسب برای نمایش ایلخونی از استان فارس در بخش طراحی لباس: دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد به آژمان بیژنی نسب و نجمه زارعی برای نمایش ایلخونی از استان فارس اهدا شد.

 در بخش طراحی صحنه: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی مشترکاً اهدا شد به عبدالکریم مختاریان برای نمایش روزهای اوج یک فوتبالیست محلی از استان فارس و آژمان بیژنی نسب برای نمایش ایلخونی از استان فارس در بخش ماسک و گریم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی مشترکاً اهدا شد به کیمیا رجایی برای نمایش تاوان از استان فارس در دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی نیز اهدا گردید به فرزانه رادفر برای نمایش ایلخونی از استان فارس اهدا شد.

 در بخش موسیقی: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی سهیل دهقان برای نمایش روزهای خوب یک فوتبالیست محلی از استان فارس و دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به گروه موسیقی نمایش ایلخونی علیرضا مهدوی فر، مصطفی منافی، سیاوش صفری، سهیل بردبار از استان فارس رسید.

 در بخش بازیگری زن: جایزه ویژه در این بخش اهدا شد به ساره رضایی کوچکی برای بازی در نمایش ایلخون از فارس و همچنین، فاطمه احسانی برای نمایش یک ماه و سه روز و بیست و چهار ساعت از استان فارس و هیئت داوران رتبه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را اهدا کرد به خانم‌ها نگین حسن‌پور برای بازی در نمایش یک ماه و سه روز و بیست و چهار ساعت از استان فارس و هیئت داوران جایزه رتبه اول شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی را اهدا نمود به مریم دهقانی برای بازی در نمایش تاوان از استان فارس اهدا کردند.

 در بخش بازیگری مرد، هیئت داوران جایزه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیم داشت به محمدحسین رجبیان برای بازی در نمایش ایلخون از استان فارس، و همچنین علیرضا بازیار برای بازی در نمایش روزهای اوج یک فوتبالیست از استان فارس و هیئت داوران جایزه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را اهدا کرد به محمدامین محمدی برای بازی در نمایش تاوان از استان فارس رسید.

 در بخش نمایشنامه‌نویس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد به اصغر گروسی برای نمایشنامه تاوان از استان فارس و رتبه دوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیم شد به آژمان بیژنی نسب برای نمایش ایلخون از استان فارس رسید.

 اصغر همت، احمد جولایی، ولی اله شالی اعضای هیئت داوران بخش صحنه‌ای این جشنواره بودند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان