کد خبر: ۱۶۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیرازخبر داد:

اعتکاف ۲۵۰ دانش‌آموز دختر در شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله در شمال غرب شیراز برنامه‌های متعددی را برای پایان سال، بهمن‌ماه، ماه رجب و همچنین اسفندماه، ماه شعبان و ماه مبارک رمضان از جمله اعتکاف ۲۵۰ نفر از دختران، جشن نیمه شعبان در نظر گرفته است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز، غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله در شمال غرب شیراز برنامه‌های متعددی را برای پایان سال، بهمن‌ماه و ماه رجب و همچنین اسفندماه و ماه شعبان و ماه مبارک رمضان پیش‌بینی کرده است. 

وی در خصوص اولین برنامه این ناحیه گفت: اولین برنامه اعتکاف دانش‌آموزان است که باتوجه‌به ضرورت این مسئله تعداد ۲۵۰ نفر از دختران در ناحیه ۲ آموزش‌وپرورش در همه مدارس از جمله مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم در اعتکاف دانش‌آموزی شمال غرب شیراز شرکت کردند که در این ۳ روز برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی و دینی در حال برگزاری است و برنامه‌ای ارزشمند است که بنا داریم از ظرفیت این دانش‌آموزان برای آینده نظام آموزشی و پرورشی و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم. 

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز با اشاره به برنامه‌های دیگر این ناحیه عنوان کرد: برنامه‌های دیگر در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۴۵ روز سالروز انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌شده است که برای جمعه ۱۳ بهمن‌ماه پیاده‌روی بزرگ خانوادگی را در شهرک گلستان برنامه‌ریزی‌شده است.
 
احمدی جابری گفت: برنامه دیگر جشنواره سرود است با موضوعات انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت، دانش‌آموزان و پیشرفت انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب که بنا داریم به ۳ گروه برتر که امتیاز بالایی کسب کنند جوایز نفیسی را اهدا کنیم. 

وی در ارتباط با برگزاری سلسله برنامه‌های جهاد تبیین نیز اظهار داشت: این برنامه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که از ظرفیت تمام پایگاه‌ها و آحاد مردم با استفاده از سخنران برتر استفاده خواهیم کرد. 

این مقام مسئول افزود: موضوع دیگر جشن عید سعید مبعث است که در مساجد و پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد؛ اما برای یکم اسفندماه که در ایام ماه شعبان به استقبال میلاد امام‌زمان (عج) جشن بزرگ میلاد حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در شمال غرب شیراز با حضور مداحان برجسته کشوری و برنامه شاد و متنوع برگزار خواهد شد. 

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز در خصوص برنامه‌هایی برای ماه مبارک رمضان افزود: برای این ماه مبارک با استفاده از گروه فرهنگی تربیتی زبرالحدید و کارشناسان برجسته‌ای که از قم دعوت خواهند شد بنا داریم یک پاتوق مذهبی، فرهنگی روبه‌روی مجتمع بزرگ خلیج‌فارس برگزار کنیم. 

وی افزود: همچنین بحث مرمت و بازسازی منازل محروم، اهدای بسته‌های معیشتی که هزار بسته معیشتی پیش‌بینی‌شده است برای ایام پیش رو که تقدیم نیازمندان خواهیم کرد و برنامه‌های متعدد دیگر که انجام و اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان