کد خبر: ۱۶۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
فرماندار شیراز:

شیراز دارای ۸۷۵ شعبه اخذ رأی می‌شود

فرماندار شیراز با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو این شهرستان دارای ۸۷۵ شعبه اخذ رأی خواهد بود، گفت: از این شعب، تعدادی مربوط به اقلیت‌های مذهبی هستند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، لطف‌الله شیبانی فرماندار شیراز با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حوزه انتخابیه شیراز شامل شهرستان‌های شیراز و زرقان است و در انتخابات پیش‌رو ۸۷۵ شعبه اخذ رأی در شیراز قرار خواهد داشت که از این تعداد ۴ شعبه مربوط به اقلیت‌های مذهبی شامل ۲ شعبه برای یهودی‌ها، یک شعبه زرتشتیان و یک شعبه ارامنه است.

وی یادآور شد: فرمانداری شیراز حوزه فرعی حوزه انتخابیه کلیمیان ایران، حوزه فرعی زرتشتیان و حوزه فرعی ارامنه جنوب کشور خواهد بود.

شیبانی همچنین با یادآوری اینکه در حوزه انتخابیه شیراز در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید ۴ نماینده انتخاب شوند، گفت: ۱۵ حوزه انتخابیه مربوط به شهرستان‌های شیراز و زرقان هستند و مرکز آن نیز فرمانداری شیراز هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون در حوزه انتخابیه شیراز ۲۹۰ نفر برای انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شده‌اند، گفت: البته هنوز هم احتمال افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات وجود دارد؛ زیرا فرصت بررسی صلاحیت‌ها هست.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همراه با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه، ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان