کد خبر: ۱۶۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
به مناسبت دهه پر فروغ فجر انجام شد؛

افتتاح ۲۱ پروژه در شهرستان سروستان

۲۱ پروژه در بخش‌های صنعتی، عمرانی و درمانی در شهرستان سروستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در دهه پر فروغ فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حسن شیخ نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس در این سفر با حضور در گلزار شهدای روستای بکت و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای گران‌قدر تجدید بیعت کرد.


وی مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان سروستان را دو پروژه در بخش صنعت با اشتغال ۱۱۵ نفر، طرح عملیاتی خط انتقال آب روستای سعادت‌آباد و اصلاح شبکه فرسوده روستایی، دو پروژه در حوزه زیر ساخت آب و برق در شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، آسفالت بیش از ۷۰ هزار مترمربع از معابر روستایی و دو پروژه در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس با اشاره به افتتاح طرح تولید کمپوست، افزود: این مجموعه با سرمایه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و حمایت‌های دولت به بهره‌برداری رسید که علاوه بر ایجاد فرصت شغلی مستقیم برای بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی منطقه می‌تواند زمینه توسعه و تولید بخش کشاورزی و پرورش انواع قارچ در منطقه و کشور را فراهم نماید.

افتتاح ۲۱ پروژه در شهرستان سروستان


شیخ نیا در خصوص طرح عملیاتی شبکه آبرسانی روستای سعادت‌آباد بخش کوهنجان، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.


وی با اشاره به پروژه‌های درمانی این شهرستان افزود: افتتاح این دو پروژه باعث کاهش مراجعه مردم شریف شهرستان به مرکز استان خواهد شد و تمامی آزمایش‌های لازم و تخصصی در این مرکز آزمایشگاهی انجام می‌شود.

 

انتهای خبر/

منبع: فارس
نظرات بینندگان