کد خبر: ۱۶۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

شهر صدرا به آزادراه شیراز - اصفهان وصل می‌شود

به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهر صدرا دو پروژه عملیات اجرایی آن آغاز و یک پروژه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهر صدرا دو پروژه عملیات اجرایی آن آغاز و یک پروژه به بهره‌برداری رسید.


یکی از این پروژه‌ها که عملیات اجرایی آن به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد؛ طرح راست‌گرد اتصال جاده مرودشت - شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی شهر صدرا بود.


پوربهی مدیرعامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه یکی از خواسته‌های به حق مردم و به‌ویژه شهروندان شهر صدرا ایجاد راست‌گرد اتصال بزرگراه مرودشت شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی است، گفت: کار عملیاتی این پروژه آغاز شده است و طبق قرارداد حداکثر طی ۲۴ ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.


وی اضافه کرد: شهروندانی که از شمال استان و از سمت شهرستان مرودشت قصد ورود به شهر صدرا را داشتند باید از زیر گذر پل دانشکده کشاورزی تغییر مسیر بدهند که این موضوع ضمن خطرات احتمالی باعث ترافیک و اتلاف وقت می‌شود.


مدیرعامل شرکت عمران صدرا بیان کرد: پروژه راست‌گرد اتصال جاده مرودشت به صدرا و پل دوربرگردان بزرگراه شهید سلیمانی به طول ۹۰۰ متر و عرض ۱۰ متر اجرا خواهد شد.


وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد اجرای این پروژه هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال (۱۳۱۷ میلیارد ریال) است، ادامه داد: دو دستگاه پل آبرو به دهانه دو متر، یک دستگاه سازه خاص برای عبور آب سطحی، طول رمپ‌های دوربرگردان ۱۲۰۰ متر، یک دستگاه پل به دهانه ۱۵ متر و اجرای نیوجرسی در کل بزرگراه شهید سلیمانی از جمله طرح‌های زیر مجموعه اجرای این پروژه هستند همچنین پروژه بعدی که عملیات اجرایی آن آغاز شد، پروژه اتصال شهر صدرا به آزادراه شیراز اصفهان بود.

 

شهر صدرا به آزاد راه شیراز_اصفهان وصل می شود


به گفته پور بهی این مسیر ۱۰ کیلومتری در سه‌فاز اجرا خواهد شد و قرار است طبق قرارداد به مدت دوساله به بهره‌برداری برسد
مدیرعامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه برای این پروژه بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برآورده شده است، افزود: با بهره‌برداری از این طرح؛ تردد شهروندانی که قصد سفر به اصفهان و بالعکس دار دارند، تسهیل می‌شود.


در این روز مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر صدرا و کتابخانه آن که به همت شرکت عمران صدرا کار عملیاتی آن از یک سال پیش آغاز شده بود؛ افتتاح شد. 


این مسجد و کتابخانه آن در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر و زیر بنای ۸۵۰ متر بنا شده است.

 
مدیرعامل شرکت عمران صدرا در حاشیه افتتاح این مسجد و کتابخانه گفت: از اولویت‌های شرکت عمران صدرا توجه به نیازهای فرهنگی و مذهبی شهر صدرا است و تلاش می‌کنیم تا عدالت را در این زمینه اجرا کنیم.


 پوربهی گفت: امیدواریم تمام این طرح‌ها بتواند لبخند رضایت را بر لب شهروندان صدرایی بنشاند و وظیفه ما هم ارائه این خدمات به‌صورت مستمر به مردم شریف است.


انتهای خبر/

برچسب ها: صدرا ، کتابخانه ، عمران
نظرات بینندگان