کد خبر: ۱۶۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
یادداشت؛

پایبندی به ارزش‌ها با حضور حداکثری در انتخابات

حضور در صحنه انتخابات سبب امنیت ملی کشور می‌شود اگر در انتخابات هم دشمن حس کند انسجام ملی وجود ندارد، دوباره برای امنیت کشور مشکل ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،اگر در انتخابات حضور حداکثری نباشد یا به عبارتی رأی ندهیم مشارکت پایین می‌آید و تحریم‌ها اضافه می‌شود. به‌صراحت دشمن علت تحریم‌ها را نارضایتی ملت نسبت به حکومت بیان کرده است. با تحریم انتخابات دشمن احساس پیروزی کرده و راه پیش گرفته خود را، باقدرت بیشتری ادامه می‌دهد و تحریم‌ها قطعاً بیشتر می‌شود.


 از نظر بیشتر علما و فقها رأی‌دادن واجب شرعی است و در نتیجه رأی ندادن در انتخابات تضعیف نظام اسلامی را حرام می‌دانند؛ لذا شرکت در انتخابات فقط یک حق نیست؛ بلکه یک وظیفه است، از طرف دیگر با رأی‌دادن باعث خشم و عصبانیت دشمن می‌شود و طبق آیه ۱۲۰ سوره توبه رأی‌دادن برای ما عمل صالح محاسبه می‌شود.


 از نظر عموم مردم اگر رأی ندهیم شانس خود را برای تغییر از بین خواهیم برد، شرکت‌نکردن در انتخابات به این معنی است که من حق رأی خود را به دیگری داده‌ام تا شخص دیگری برای من و رئیس‌جمهور من تصمیم بگیرد.


عموم مردم ذکر می‌کنند پای صندوق رأی می‌رویم به کسی رأی می‌دهیم که متناسب نیازهای اقتصادی و قشری ما رفتار کند.


با حضور حداکثری مردم در انتخابات جامعه را از دسیسه‌ها و حیله‌ها نیرنگ‌ها دشمنان داخلی و خارجی مصون نگاه‌داشته و مردم را نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی پایبندتر و وحدت و اتحاد مردم ایران را به رخ جهانیان نمایان می‌سازد.

 

نویسنده: زهرا ایزدی، فعال رسانه

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان