کد خبر: ۱۶۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان فارس:

فریب وعده‌های پوچ وام‌های خانگی را نخورید

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان فارس به شهروندان در خصوص سرمایه‌گذاری در وام‌های کم‌بهره خانگی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی پلیس فارس، حمید افرامن سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان فارس دراین‌خصوص اظهار کرد: مدتی است که تبلیغات در خصوص وام‌های کم‌بهره خانگی در فضای حقیقی و مجازی گسترش‌یافته و شهروندان به امید دریافت این تسهیلات به تبلیغات اعتماد و سرمایه‌های خود را در اختیار این افراد و گروه‌ها قرار می‌دهند.

 

وی افزود: بعضاً مدیر صندوق وام خانگی به دلایلی پول‌های شهروندان را مدتی در حساب بانکی خود نگه می‌دارد و اقدام به سرمایه‌گذاری در زمینه‌های دیگر می‌کند و پس از چند ماه این بهانه را می‌آورد که تعدادی از اعضای صندوق هنوز تمام اقساط خود را واریز نکرده‌اند و از اعطای وام به آنان خودداری می‌کند.

 

فریب وعده‌های پوچ وام‌های خانگی را نخورید


سرپرست معاونت اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: افراد کلاهبردار پس از جمع‌آوری سرمایه‌های مردم به‌یک‌باره ناپدید شده و دیگر جوابگو نمی‌باشند.


افرامن از شهروندان درخواست کرد به‌هیچ‌عنوان به آگهی و تبلیغات از قبیل وام آسان، برنده‌شدن در قرعه‌کشی اعتماد نکنند. چرا که شیوه و شگرد اکثر این افراد این است که در ابتدای راه‌اندازی صندوق برای جلب‌اعتماد عمومی به چند نفر وام اعطا می‌کنند.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان