کد خبر: ۱۶۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

کاشت ۱۵ هزار رأس نهال به یاد شهیدان فارس

معاون فرهنگی و آموزشی و توسعه منابع انسانی بنیاد شهید استان فارس گفت: کاشت ۱۵ هزار رأس نهال به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور مسئولین استانی در شهر شیراز واقع در پارک شهدا انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نبی‌الله زارع معاون فرهنگی و آموزشی و توسعه منابع انسانی بنیاد شهید استان فارس با بیان اینکه ۲۲ اسفندماه روز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: در سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی (ره) در روز ۲۲ اسفندماه تأسیس شد و در سال ۱۳۸۳ توسط شورای انقلاب‌فرهنگی ۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا نام‌گذاری شده است.


وی افزود: نیاز ضروری است که در راستای توسعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک بهانه بسیار ارزشمند است که در این هفته برنامه‌های بسیار خوبی در راستای معرفی شهدا پیش‌بینی شود. نبی‌زاده ادامه داد: امسال هم‌زمان با سراسر کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تقویم روزشماری هفتگی از روز ۱۶ تا ۲۲ اسفندماه را روزانه موضوع خاصی را در نظر گرفتند و برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند.

معاون فرهنگی و آموزشی و توسعه منابع انسانی بنیاد شهید استان فارس با تصریح اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و میزهای خدمت مختلفی را برگزار کرده‌ایم، اظهار کرد: کاشت ۱۵ هزار رأس نهال به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور مسئولین استانی در شهر شیراز واقع در پارک شهدا انجام شد.


وی تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان شاهد ایثارگر، مسابقات ورزشی مختلف، اردوهای خانوادگی، برگزاری همایش رابطین ایثارگر ادارات را داشته‌ایم که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این اداره است.


معاون فرهنگی و آموزشی و توسعه منابع انسانی بنیاد شهید استان فارس یکی از شاخص‌ترین برنامه این اداره کل دیوارنگاره شیراز که به طول ۲۳ در ۱۰ متر است با یک طرح هنری ویژه شهدا از روز گذشته رونمایی شده است.


انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، نهال ، شهدا ، شهیدان ، شیراز
نظرات بینندگان