کد خبر: ۱۶۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس: 

مسافران با رعایت ایمنی سفری اَمن داشته باشند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با تاکید بر اینکه پویش ملی چشم به راهیم پیام فرهنگی عمیقی را به مسافران جاده ای نوروز متبادر می کند، اضافه کرد: یقینا خانواده‌ها و عزیزان مسافران چشم به راه آنان هستند بنابراین مسافران بایستی با رعایت ایمنی و رقم زدن سفری اَمن، سیاحت خود را به سر منزل مقصود برسانند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل فارس، محسن عمادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در آئین آغاز به کار پویش ملی چشم به راهیم استان فارس که هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، ضمن عرض تبریک فرا رسیدن بهار بندگی و قرآن کریم و تقارن آن با بهار طبیعت اظهار داشت: برای همه هموطنانی که از سراسر کشور به استان فارس سفر می‌کنند، آرزوی سفری ایمن داریم.

وی افزود: توصیه و تاکید ما رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط مسافران نوروزی است تا با افزایش ایمنی، شاهد تلفات و تصادف جاده‌ای نباشیم و هموطنان اوقات خوشی را در سفر خود تجربه کنند.

مسافران با رعایت ایمنی سفری اَمن داشته باشند

این مقام مسئول با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با تمام ظرفیت ماشین آلات و پرسنل خود برای ایجاد آسایش مسافران نوروزی بسیج شده است، گفت: پویش ملی چشم به راهیم با ابتکار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سومین سال متوالی اجرا می‌شود که در سطح استان فارس نیز این پویش تا ۱۵ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

عمادی با تاکید بر اینکه پویش ملی چشم به راهیم پیام فرهنگی عمیقی را به مسافران جاده‌ای نوروز متبادر می کند، اضافه کرد: یقینا خانواده‌ها و عزیزان مسافران چشم به راه آنان هستند بنابراین مسافران بایستی با رعایت ایمنی و رقم زدن سفری اَمن سیاحت خود را به سر منزل مقصود برسانند.

انتهای خبر/

برچسب ها: حمل و نقل ، راه ، نوروز
نظرات بینندگان