کد خبر: ۱۶۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
مدیر دفتر بازرسی شرکت آبفا شیراز:

تمام تلاشمان برای جلب رضایت مردم است

مدیر دفتر بازرسی شرکت آبفا شیراز گفت: ما به‌عنوان مجموعه‌ای خدمات‌رسان جایگاه ویژه‌ای نزد مردم داریم و تمام تلاشمان برای جلب رضایت مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌ عمومی شرکت آبفا شیراز، آخرین جلسه کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در سال ۱۴۰۲ در محل تالار نمازی این شرکت برگزار شد.

مجتبی فرهادی مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات گفت: ما به‌عنوان مجموعه‌ای خدمات‌رسان جایگاه ویژه‌ای نزد مردم داریم و تمام تلاشمان برای جلب رضایت مردم است.

 وی افزود:  شرکت آبفا شیراز با راهبری مدیرعامل و تلاش کارکنان خدوم خود در سال گذشته درخشان ظاهر شد و توانست در جشنواره شهید رجایی و دیگر ارزیابی‌های صورت‌گرفته یکی از دستگاه‌های برتر اجرایی در تمام شاخص‌ها باشد و دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات نیز برابر برنامه عملیاتی اعلام شده موفق عمل کرده است.

 مشاور مدیرعامل بیان کرد: در راستای تأکید مقام عالی وزارت، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب و پیگیری‌های دفتر بازرسی شرکت مهندسی، بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌های سلامت اداری به طور منظم در شرکت اجرا می‌شوند و دفتر بازرسی نیز به شکلی مستمر بر این موارد نظارت دارد.

فرهادی در ادامه به شرح موضوع تعارض منافع پرداخت و تصریح کرد:  تعارض منافع الزاماً به معنی بروز فساد نیست؛ ولی موقعیتی است که می‌تواند زمینه‌ساز فساد باشد، لذا تمام افراد ذی‌نفع باید طبق ضوابط این بخشنامه از چنین موقعیت‌هایی دوری کرده یا آن را رسماً اعلام کنند.

تمام تلاشمان برای جلب رضایت مردم است


وی خاطرنشان کرد: دیگر پذیرفته نیست که کارکنان مجموعه‌های اداری از موضوع تعارض منافع مطلع نباشند؛ زیرا بخشنامه‌های مرتبط با این موضوع مدت‌ها پیش ابلاغ شده‌اند البته برنامه‌ای در دستور کار است که جلساتی با معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف تشکیل داده شود تا با دیدی کارشناسی به بررسی موضوعات و موارد مربوط به تعارض منافع بپردازیم.

فرهادی ضمن تأکید بر صیانت از حقوق مردم گفت: سلامت اداری در ارتباط مستمر با مردم بسیار مهم است و طبق گزارش‌های ارتباطات مردمی در سطوح مختلف شرکت در حال انجام است و مدیرعامل نیز به طور منظم ملاقات مردمی و چهره به چهره دارد و با همکاری مدیران خصوصاً اعضای کمیته سلامت اداری تدابیری اندیشیده شده که میزهای خدمت با جانمایی بهتر و مناسب‌تری در جهت پاسخگویی مطلوب و دریافت گزارش‌های مردمی بهبود یابد تا درخواست‌ها و مراجعات مردمی در کوتاه‌ترین زمان پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان