کد خبر: ۱۶۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آمادگی خدمات داروخانه‌های فارس در نوروز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهینه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی علوم پزشکی شیراز، محمدجواد راعی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در معاونت غذا و دارو در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم استان و مسافران نوروزی، هماهنگی‌های لازم انجام و باتوجه‌به تعطیلات نوروز، داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های منتخب توزیع‌کننده دارو‌های بیماران خاص در استان، فعالیت خود را طبق برنامه اعلام شده انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: فهرست داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های توزیع‌کننده دارو‌های خاص در ایام نوروز، در پایگاه مجازی سلامت نوروزی به نشانی اینترنتی http://nowrooz.sums.ac.ir انتشاریافته و به‌صورت روزانه نیز در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اطلاع‌رسانی می‌شود.

 معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ارائه خدمات دارویی در داروخانه‌ها، با حضور کارشناسان اداره نظارت معاونت غذا و دارو، به‌صورت روزانه و مستمر مورد پایش و بازبینی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در مورد تأمین داروی موردنیاز در ایام نوروز نیز برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات جدی به صورتی انجام‌گرفته است که مردم با کمبود دارویی در این ایام مواجه نشوند. 

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: سمانه ملی وزارت بهداشت به شماره‌تلفن ۱۹۰، از ساعت ۸ صبح تا ۱۴، آماده پاسخگویی به پرسش‌های هم‌وطنان در خصوص کمبود‌های دارویی، مشاوره در زمینه دارو و مسمومیت‌ها است. 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان