کد خبر: ۱۶۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
امام‌جمعه شیراز:

هر کس بیشتر در میدان مبارزه باشد، بیشتر تخریب می‌شود

امام‌جمعه شیراز گفت: هر کس بیشتر در میدان مبارزه برای اسلام باشد بیشتر از سوی دشمن تخریب می‌شود، چنان‌که امام خمینی (ره) پس از وفات نیز تا امروز مورد بیشترین هجمه از سوی دشمنان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام‌جمعه شیراز در گردهمایی مردم شیراز برای دفاع از مردم مظلوم غزه و شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد نصیرالملک شیراز، اظهار کرد: به فرموده امام حسن مجتبی (ع) اگر امت مسلمان نیت خود را باخدا صاف کند و قرآن را راهنمای خود قرار دهند خداوند به آنها توفیق ماندن در طریق حق را می‌دهد و پاداش حسنه به آنان عطا می‌کند.

 وی افزود: مسلمان باید در خشم و خوشحالی از مسیر حق خارج نشود و چارچوب این مسیر را قرآن تعیین می‌کند؛ بهترین روش برای کار انقلابی و بهترین دستورالعمل برای جبهه مقاومت همه در قرآن بیان شده و در مقابل هم دشمن با قرآن به مخالفت برخاسته است.

 نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: به فرموده قرآن کریم، مسلمانان برای ساختن تمدن نوین اسلامی و ایجاد جامعه اسلامی با جان‌ها و اموالشان آزمایش می‌شوند تا مشخص شود آیا مَرد این ایستادگی برای سخن خداوند هستند.

 وی بیان کرد: جامعه اسلامی باید مانند مردم غزه طعم مظلومیت‌ها را بچشد؛ چنان‌که پرهیزانه جنایت‌کار صهیونیستی ۳۲ هزار نفر را در این باریکه کشت؛ اما این مردم شب اول ماه رمضان قرآن خواندند و به همه جهان اعلام می‌کند که ما پای این امتحان ایستاده‌ایم.

 دژکام اظهار کرد: قرآن کریم به‌عنوان راهنمای هدایت، مسلمانان را به صبر و ایستادگی دعوت کرده است.

هر که بیشتر در میدان مبارزه برای اسلام باشد، بیشتر تخریب می‌شود

 وی با اشاره به سخنرانی امام حسن مجتبی (ع) گفت: برای پیروی از قرآن نیز باید پیرو عالم قرآن‌شناس باشیم و پشت سر او حرکت کنیم.

 امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه امروز در بسیاری موارد دست دشمن از آستین افرادی که خود را خودی معرفی می‌کنند هم بیرون است، اظهار کرد: روحانیت اسلام باید بیدار باشد و محکم پای ارزش‌های دینی بایستد و کاری کند که دشمن از اینکه مردم را از مسیر قرآن خارج کند مأیوس شوند.

دژکام گفت: این مسیر را با هدایت رهبر معظم انقلاب در جبهه مقاومت که امروز از کرانه‌های دریای سرخ و اقیانوس هند تا کرانه مدیترانه و سواحل دجله و فرات ایستاده‌اند ادامه می‌دهیم و به‌پیش می‌بریم و ایمان داریم روز عزت اسلام نزدیک است و برافراشته شدن پرچم فلسطین را خواهیم دید.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان