کد خبر: ۱۶۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
استاندار فارس تأکید کرد:

ضرورت هم‌افزایی بین متولیان فرهنگی و هنری فارس

استاندار فارس هم‌افزایی میان دستگاه‌های فرهنگی استان را ضروری دانست و گفت: هم افزایی در عرصه فرهنگ و هنر با تجمیع امکانات سخت افزای و نرم‌افزاری، اتفاقات خوب و اثرگذاری را در این حوزه رقم می‌زند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد هادی‌ایمانیه در بازدید از هنرستان‌های دخترانه و پسرانه هنر‌های زیبای شیراز اظهار کرد: مدیران فرهنگی و هنری استان از اقدامات جزیره‌ای به سمت همکاری‌های مشترک حرکت کنند تا ضمن استفاده حداکثری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شاهد اقدامات شایسته و نتایج خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان باشیم.

استاندار فارس تحصیل همراه با یادگیری حرفه و فن بر آموزش تئوری صِرف برتری دارد و دولت سیزدهم به سمت افزایش هنرستان‌ها با هدف آموزش همزمان علم و حرفه حرکت کرده است.

وی افزود: آموزش علم و حرفه و فن آینده شغلی فرزندان استان فارس را تا حد قابل توجهی تضمین می‌کند.

استاندار فارس ادامه داد: مسئولان هنرستان‌های هنرهای زیبا فارس باید مانع قطع ارتباط بزرگان و صاحبان هنر و چهره‌های ملی پرورش یافته در این مدارس با هنرستان‌ها شوند.

ایمانیه اضافه کرد: با حضور پیشکسوتان در این هنرستان‌ها هنرجو‌ها نیز سریع‌تر و آسان‌تر از بزرگان و چهره‌ها الگو می‌گیرند و حضور در جمع هنرجو‌ها تأثیرپذیری بیشتر و بهتری دارد.


وی خطاب به دانش‌ آموزان هنرستان‌های فارس گفت: همه ما تا آخر عمر دانشجو هستیم و باید روز به روز مطالب و روش‌های جدید را یاد بگیریم و فارغ التحصیلی به معنای بی‌نیاز به آموزش جدید نیست.

استاندار فارس پیشنهاد کرد: نمایشگاهی از آثار هنرجو‌ها از جمله گرافیک، نقاشی، خطاطی، موسیقی و برپا شود چرا که آموزش کسب درآمد از ابتدای تحصیل سبب وابستگی بیشتر هنرجویان به حرفه‌شان می‌شود.

 

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان