کد خبر: ۲۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰

سرمربی فجر: از مسوولان فارس گلایه دارم!

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: من از مسوولان استان فارس گلایه مند هستم، چرا به فوتبال استان و این تیم (فجر) آنگونه که باید توجه نمی شود.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، محمود یاوری دیشب بعد از برد یک بر صفر فجر شهید سپاسی مقابل مس کرمان، در جمع خبرنگاران در شیراز، افزود: برای داشتن ورزشی قوی همه مسوولان باید دست به دست هم بدهند، از استاندار تا شهردار و مسوولان ورزش و تربیت بدنی.

وی با تاکید براینکه نباید اجازه داد فجر شهید سپاسی نیز به سرنوشت تیم برق شیراز دچار شود، گفت: این تیم، روند رو به رشدی پیدا کرده و به حتم این روند را ادامه خواهد داد، اما حمایت لازمه کار است.

یاوری با تصریح اینکه فوتبال شیراز هفتاد سال قدمت را به عنوان پیشینه دارد، گفت: اگر مسوولان توجهی که شایسته است را متوجه این تیم و فوتبال شیراز و فارس نکنند، به حتم روزهای بد برق برای فجر شهید سپاسی هم تکرار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی وضعیت تیم فجر را خوب ارزیابی و تصریح کرد: تیم ما با غیرت و تعصب بازی کرده و تاکنون روند روبه رشدی را که پیش بینی شده بود، طی کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات دیده شده، تمرینات منظم و نکات فنی و تاکتیکی که به تیم منتقل شده است، این روند همچنان در هفته های آینده هم ادامه پیدا کند.

یاوری همچنین جامعه سالم و همیشه شاداب را در گرو توجه به ورزش دانست و گفت: همه مسوولان برای ایجاد جامعه بانشاط و توجه به ورزش خصوصا ورزش جوانان مسوول هستند.

 

نظرات بینندگان