کد خبر: ۲۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس خبر داد.

سید مصطفی هاشمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یکی از سیاست‌ها و راهبردهای معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، حمایت از صنایع برای مصرف بهینه انرژی و کاهش قیمت تمام شده محصولات است.

وی افزود: با اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی، حرکتی عظیم در زمینه استانداردسازی مصرف انرژی و در نتیجه کاهش مصرف منابع انرژی در صنایع این استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با انعقاد قرارداد با شرکت فنی مهندسی پارس بازخورد کارشناسان و متخصصان این شرکت ضمن بررسی روند مصرف انرژی در واحدهای صنعتی متقاضی، به ارائه رایگان راهکارها، پیشنهادات و طرح‌های استانداردسازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی می‌پردازند.

هاشمی افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته با این شرکت فنی مهندسی، تمام مراحل فاز نخست این طرح شامل تعیین شاخص‌های اصلی بهره‌وری، رتبه و پتانسیل بهره‌وری واحدهای صنعتی نسبت به سایر صنایع هم‌گروه به صورت رایگان انجام و هزینه‌های مربوط توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پرداخت می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تمام صاحبان صنایع و مدیران واحدهای صنعتی خواست به منظور بهره‌مندی از مزایای این طرح تا 20 اسفند ماه جاری با مراجعه به سامانه افزایش بهره‌وری منابع انرژی از طریق لینک‌های www.myenergy.ir، www.iranenergy.ir، www.pfco.ir  و یا وب‌سایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ضمن تکمیل فرم‌های ویژه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود:برای ورود به سامانه، نیاز به نام کاربری و گذرواژه است که برای هر واحد صنعتی، عبارت inds به همراه شماره قرارداد واحد صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به عنوان نام کاربری و شماره قرارداد به عنوان گذرواژه است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان