کد خبر: ۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

اوقاف و شهرداري دو دستگاه درخدمت مردم و عام المنفعه است

اين مطلب را شهردار شيراز در جلسه مشترك مديران اوقاف و شهرداري شيراز عنوان كرد و افزود: در سرمايه گذاري ها بويژه در بخش گردشگري مذهبي با اوقاف و امور خيريه هماهنگ هستيم.

مهندس پاك فطرت شهردار شيراز، اوقاف و شهرداري را دو دستگاه درخدمت مردم و عام المنفعه دانست و اظهار داشت: با توجه به خدمات رساني اين دو نهاد به مردم بايد توسط اوقاف و شهرداري مشكلات مردم بررسي و با رفع نواقص و كاستي ها با يك ديد مثبت به سمتي كارها را جلو ببريم كه ماحصل آن رضايت مندي مردم به همراه داشته باشد.

پاك فطرت با تاكيد بر اجرايي شدن تصميمات اتخاذ شده در كارگوه هاي مشترك في مابين اوقاف و شهرداري از مديران هر دو دستگاه خواستار عملياتي شدن تصميمات اتخاذ شده در خصوص موارد مورد اختلاف و بازديد از محل بصورت مشترك توسط نواحي اوقاف و مناطق شهرداري شد و افزود: در ساخت بزرگراه ها بايد پس از انجام كارشناسي حق و حقوق موقوفات پرداخت شود.

در اين جلسه حجت الاسلام غلامرضا محمدزاده مدير كل اوقاف و امور خيريه فارس نيز گفت: بايد با همكاري شهرداران هشت گانه و همت مديران نواحي شش گانه اوقاف شيراز در اموال و املاك موقوفه رها شده، سرمايه گذاري شود و عوايد آنها صرف اجراي نيت واقفين ارجمند شود.

محمدزاده از مردم شريف شيراز به جهت برپائي خيمه عزاي فاطمه(س) تقدير و تشكر نمود.

اولين نشست مشترك مديران اوقاف فارس و شهرداري شيراز بعدازظهر شنبه 2/2/91 به ميزباني اوقاف و با هدف همكاري هاي في مابين دو دستگاه برگزار شد.

انتهای پیام/20

برچسب ها: اوقاف ، شهرداری ، موقوفات
نظرات بینندگان