کد خبر: ۳۴۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

در طبقه 22 هتل چمران شیراز چه خبر بود؟!

شنیده ها حاکی از برگزاری برنامه ای مختلط با بلیط فروشی 10 هزار تومانی بوده که برای هر چه جذاب تر کردن برنامه و بعد تبلیغاتی آن از شهاب حسینی بازیگر مشهور سینما و تلوزیون دعوت شده که وی در برنامه حضور نیافته است.

به گزارش شیرازه به نقل از نگاه فارس، طبقه 22 هتل چمران شیراز در روزهای 27 و 28 تیرماه شاهد برگزاری شو لباس و مد بود.

شنیده ها حاکی از برگزاری برنامه ای مختلط با بلیط فروشی 10 هزار تومانی بوده که برای هر چه جذاب تر کردن برنامه و بعد تبلیغاتی آن از شهاب حسینی بازیگر مشهور سینما و تلوزیون دعوت شده که وی در برنامه حضور نیافته است.

فارغ از اینکه برگزاری اینگونه شو ها اولویت امروز استان هست یا خیر؛ نحوه برگزاری ،مکان برگزاری و زمان انتخابی مجریان این برنامه جای تامل فراوان دارد،به طوری که برگزاری شو مد و لباس با حضور همزمان خانم ها و آقایان اصولاً چه تناسبی با فرهنگ و عرف مذهبی ما دارد و یا اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان که می بایست ماه خود سازی معنوی باشد،آیا زمان مناسبی برای برگزاری اینگونه شو ها می باشد؟ هر چند طراحی و ارائه الگوهای زیبا و متناسب با شأن بانوان میهن اسلامی از نیازهای امروزی جامعه زنان ما می باشد اما ، وجه دیگر این وضوع محل برگزاری برنامه با این کیفیت بود،که به نوعی با نظارت یکی از ارگانهای رسمی کشور اداره می شود و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور نهاد مسئول در نظارت  هتل ها می باشد که می طلبد با نظارت بیشتری از برگزاری مجدد اینگونه شو ها با این کیفیت جلوگیری گردد.

همچنین محتوای ارائه شده در اینگونه برنامه ها می بایست با نظارت مستقیم نهاد های مسئول همانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعریف گردد تا خدای ناکرده ،به شان زن توهین نشده و محتوای مناسب و الگوهای مطابق با آیین، عرف و مذهب  برای زنان میهن اسلامی ارائه گردد.

نکته آخر هم اینکه برگزاری اینگونه برنامه ها آسیبی است که زنگ خطر آن چند سالی است توسط برخی از مردم و دانشجویان به صدا درآمده و مدتهاست به مدل انتخابی توسعه استان اعتراض دارند چرا که با رشد قارچ گونه مراکز تفریحی و خرید وهمچنین  عدم نظارت صحیح و به اینگونه مراکز ،خود تبدیل مراکز عرضه روزانه شوهای مد و لباس شده اند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
6
مرد باش این نظرو نمایش بده نشون بده اسلامگرایی مانع دموکراسی و آزاد اندیشی نیست

اولا از شما اقوام شما دعوت نشده که خدایی نکرده در این مجلس

دوما به زور هم که از شما و یا اطرافیان شما پولی گرفته نشده

سوما به زور کسی رو که به داخل هتل نبردن

پس مشکل شما چیه اصلا شما معنی 5 ستاره رو میدونید

واقعا مسخره هستین یه مشت ...

تحجر اههههههههههههههههههههه

حالم بهم میخوره