کد خبر: ۳۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

تیم فجر شهید سپاسی به اتحاد و همدلی نیاز دارد

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز بزرگترین نیاز این تیم را اتحاد و همدلی میان مسئولین و بازیکنان این تیم دانست.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، جعفر جعفری چهارشنبه شب در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار، گفت: تیم فجر به استان فارس تعلق دارند و باید تمام مردم و مسئولین برای ادامه فعالیت های این تیم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: تیمداری کردن در این وضعیت بسیار مشکل است و اگر هم تا به امروز سپاه از این تیم حمایت کرده تنها به عشق مردم و طرفداران این تیم بوده است.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز افزود: در حال حاضر با مشکلات و سختی های فراوانی دست و پنجه نرم می کنیم که در این میان باید دیگران نیز به فکر آینده این تیم باشند.

جعفری با تاکید بر اینکه به دنبال هیچگونه عکس و یا مطرح شدن نیستیم، یادآور شد: تنها تیم فوتبالی که در دنیا اسم شهید را با خود حمل می کند ما هستیم و به همین دلیل به دنبال مطرح شدن و با پست و مقام نیستم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت رسانه ها و مطبوعات در موفقیت تیم فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: خوشبختانه رسانه های استان فارس طی چندین سال گذشته حمایت های مناسبی را از این تیم داشته اند و اگر هم انتقاداتی از ما شده تنها برای موفقیت این تیم بوده است.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه روزنامه "خبر جنوب" طی سال گذشته و به خصوص زمان حضور این تیم در لیگ دسته یک به خوبی توانست جامعه را راهنمایی کند یادآور شد: زمانیکه این تیم به دسته یک کشور رفت روزنامه "خبر جنوب" بود که در کنار این تیم تمام وقت خود را گذاشت و می توانیم این روزنامه را نیز به عنوان یکی از همکاران تیم فجر برای صعود به لیگ برتر عنوان کنیم.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان