کد خبر: ۳۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

2771 فرصت شغلي در سال 91 در شهرستان كوار ايجاد مي شود

اولين جلسه شوراي اشتغال شهرستان در سال جاری  به رياست فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداري برگزار گرديد.

به گزارش شیرازه به نقل از استانداری فارس اولين جلسه شوراي اشتغال شهرستان در سال جاری  به رياست فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداري برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان كوار، در ابتداي اين جلسه احسان خازن فرماندار كوار بر لزوم اجرای مصوبات شوراي اشتغال تاکید نموده و از کلیه اعضاء خواست ضمن ارائه آمار دقیق اشتغال شهرستان، امکان تشخیص مشکلات و تصمیم گیری های صحیح و درست را فراهم آورند.

فرماندار كوار ادامه داد: بحث اشتغال یکی از مهمترین مسائل کشور است، گرچه در دولت نهم و دهم سرعت حل مشکلات اشتغال زیاد شده است اما هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب و مورد قبول فاصله داریم و ما موفق شده ايم در سال 1390تعداد دو هزار و 345 فرصت شغلي ايجاد نمائيم كه اين آمار و ارقام عملكرد مثبت مديران شهرستان را در زمينه اشتغال در سال گذشته نشان مي دهد.

خازن همچنین ضمن تشكر از مسئولينی که در امر اشتغالزایی در شهرستان همکاری نموده اند گفت: امسال در ادامه اين روال بايد در سال توليد ملي، حمايت از كار وسرمايه ايراني ، دو هزار و 771  فرصت شغلي در شهرستان ايجاد شود.

خازن تاكيد كرد:هدف از ايجاد سهميه اشتغال ،اشتغال پايدار است وهمه مسئولين مكلفند اين نكته را دردستور كار قرار داده وتوجه لازم را داشته باشند.

وي ضرورت تعامل وهمكاري ادارات براي ريشه كن كردن معظل بيكاري دراين شهرستان را مهم برشمرد و از مسئولين شهرستاني خواست درامورات محوله وكاري خود با ادارات و نهادهاي ديگر نيز تعامل سازنده اي داشته باشند.

فرماندار شهرستان كوار در پايان به عزم جدي مديريت ارشد شهرستان جهت ايجاد اشتغال پايدار در سالي كه به فرموده مقام عظماي ولايت به نام سال توليد ملي ، حمايت از كار وسرمايه ايراني اشاره كرد واز مسئولين در همه ارگانها ونهادها خواست همت نموده ودر تحقق اين امر تلاشي جهاد گونه نمايند .

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان