کد خبر: ۳۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱

مقاومت و ایستادگی تنها راه بازپس گیری سرزمین های اشغالی

اسراییل یک رژیم بر مبنای کفر است و عامل اصلی عقب افتادگی کشورهای اسلامی در منطقه است .
راهپیمایی روز قدس نماد وحدت امت اسلامی و پیوند ملت های مسلمان است .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز امروز در خطبه های نماز با اشاره به راهپمایی روز جهانی قدس گفت : این حرکت جهانی یادگار امام راحل است و ما باید تا سرنگونی رژیم فاسد اسراییل که نماد حاکمیت کفر در دنیا است را ادامه دهیم .
آیت الله ایمانی افزود : اسراییل یک رژیم بر مبنای کفر است و عامل اصلی عقب افتادگی کشورهای اسلامی در منطقه است .
وی افزود : تنها راه بازپس گیری سرزمین های اشغالی فلسطین از چنگال رژیم فاسد اسراییل مقاومت و ایستادگی است که جنگ 33 روزه لبنان نمادی از این مقاومت است .
امام جمعه شیراز تصریح کرد : بیت المقدس قبله اول مسلمانان دنیا است و بازپس گیری سرزمین های فلسطین مسئله ای است که مربوط به دنیای اسلام است و باید همه مسلمانان با اتحاد و همدلی به این خواسته برحق دست یابند .
خطیب جمعه شیراز در ادامه سخنان خود به روز عید سعید فطر اشاره کرد و افزود : پرداخت زکات فطره از اعمالی است که مردم باید آن را قبل از نماز عید بپردازند .
آیت الله ایمانی به روز جهانی مسجد هم اشاره کرد و افزود : باید ارتباط با مساجد حفظ شود و در جاهایی که مسجد وجود ندارد با کمک خیران فضایی برای مسجد در نظر گرفته شود .
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به حادثه زلزله آذربایجان شرقی گفت :‌همه باید برای کمک به زلزله زدگان بسیج شوند تا آلام آنان کم شود و باید به بازسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی این منطقه توجه جدی شود .
وی به برپایی شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهد ها در دهه اول شهریور امسال اشاره کرد و افزود : برپایی این اجلاس نشان از قدرت نظام و حاکمیت و آمادگی مسوولان برای پیگیری اهداف و برنامه های نظام است .
امام جمعه شیراز تصریح کرد : این اجلاس در راستای منافع ملی برگزار می شود و تاثیر فراوانی در رشد و بالندگی کشورمان دارد .
آیت الله ایمانی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب و تحولات خاورمیانه هم اشاره کرد و افزود : در حال حاضر خاورمیانه در حال دگرگونی بزرگی به نفع اسلام علیه آمریکا و استکبار جهانی است که ایران در راس آن است .

انتهای پیام/ک
نظرات بینندگان