کد خبر: ۳۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱

لزوم شتاب بیشتر در اجرای پروژه‌های مسکن مهر

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس بر اتخاذ تصمیماتی به منظور شتاب یافتن اجرای پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سید علی نقی لقمانی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن این استان که در شهرستان فسا تشکیل شد اظهار داشت: تملک اراضی در 31 روستا و اقدام به اخذ سند زمین در 66 روستا تا پایان سال جاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در شهرستان فسا است.

وی پرهیز از انباشته شدن کارها، اتمام پنج طرح هادی نیمه تمام در این شهرستان تا پایان سال جاری، الزام آموزش power point برای کارکنان، رفع ایراد در نقشه‌های ساختمانی، تلاش برای پیشبرد اهداف مسکن مهر با توجه با عقب‌افتادگی در برخی پروژه‌ها را از جمله نکات مهم در اجرای برنامه‌های هدفگذاری شده این نهاد دانست.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس اضافه کرد: تمام پروژه‌های ساختمانی شهرستان فسا و کارگران و استادکاران آن باید زیر پوشش بیمه‌های مربوطه قرار گیرند.

در این جلسه معاونان بنیاد مسکن فارس مصطفی هاشمی، فرج‌الله نصیری، عطاءالله زمانی و سعید مصفا در مورد اجرای طرح هادی روستایی، اعتبارات و پرداخت تسهیلات بانکی، اجرای پروژه مسکن مهر و تاخیر در اجرای برخی از این پروژه‌ها و امور مربوط به تامین اعتبارات و جذب آن و مسائل مربوط به امور اداری و پرسنلی مطالبی را عنوان کردند که دستورات لازم توسط مدیرکل بنیاد مسکن برای آنها صادر شد.

همچنین در ابتدای جلسه فرزاد رحمان‌پور مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های  انجام شده به ترسیم افق آینده توسعه در مناطق روستایی این شهرستان پرداخت و بیان کرد: یکی از پروژه‌های شاخص بنیاد مسکن در فسا روستای هارم از توابع بخش مرکزی این شهرستان در 10 کیلومتری مرکز فسا است.

وی افزود: برای اجرای پروژه‌های مربوطه این روستا از سال 1387 از منابع مختلف تامین اعتبار شد که مجموع آن 3 هزار و 70 میلیون ریال بوده که برای زیرسازی، آسفالت، پیاده‌رو سازی، محوطه‌سازی، تک‌لبه، جدول و کانیو  هزینه و پایان بهسازی روستا سال 1391 مشخص شده است.

در این نشست کارکنان بنیاد در راستای اجرای سیاست‌های مدیرکل بنیاد مسکن فارس بر لزوم دیدار چهره به چهره به طرح دید‌گاه‌های خود و نیز طرح مشکلات و برخی مسائل موجود پرداختند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان