کد خبر: ۳۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱

توسعه شبكه های ماهواره ای ، ترفند دشمن برای دوركردن مردم از ارزش هاست

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امروز، دشمنان با توسعه شبكه های ماهواره ای دراینترنت و ترویج بی بند و باری، قصد دور كردن مردم از ارزش های نابی دارند كه جوانان این مرز و بوم برای حفظ آنها جانشان را نثار كردند.

سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان در آستانه 31 مرداد ماه روز جهانی مساجد ، درشیراز افزود: نقش مساجد درخنثی سازی این ترفند و توطئه دشمن ، بسیار موثر و كارساز است.

وی بیان داشت : جوانان و نوجوانان ما با روی آوردن به مساجد و محافل مذهبی، بدون تردید در مقابل جنگ نرم دشمن بیمه خواهند شد ودراین میان ، نقش ائمه جماعات و مبلغان دینی درجذب جوانان به مساجد و آشنایی آنان با فرهنگ اصیل اسلامی، نقشی بسیار مهم و ارزشمند است.

فرمانده انتظامی استان فارس از مساجد به عنوان مراكزساخت سلاح فرهنگی‌ ضد صهیونیسم یاد كرد و گفت: سلاح فرهنگ و تقوا و حضور پرشورجوانان درمساجد و محافل مذهبی، همچون تیری به قلب صهیونیسم است.

سجادیان با اشاره به اینكه درانقلاب اسلامی ایران، مساجد مهمترین پایگاه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه به شمار می آیند، اظهار داشت: ما باید برای جلوگیری ازهجمه فرهنگی دشمن از این سنگرها غافل نباشیم .

وی با بیان این كه ، روش های قضایی و انتظامی به تنهایی پاسخگوی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن نخواهد بود، از ائمه جماعات مساجد و مبلغان دینی خواست كه ضمن جذب نمازگزاران، در آیین های مذهبی ، مردم و به ویژه جوانان را با آسیب ها و انحرافاتی كه آنان را تهدید می كند، آگاه و آشنا كنند.

 

انتهای پیام/ک

نظرات بینندگان