کد خبر: ۳۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱

اشراف و مدیریت رهبری توطئه های دشمنان را خنثی كرده است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت : اشراف و مدیریت رهبری در نظام جمهوری اسلامی هم در زمان حیات امام راحل و هم در دوران رهبرفرزانه انقلاب، دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلام را نقش بر آب كرده است.

آیت الله اسد الله ایمانی روز یكشنبه درخطبه های نمازعید فطر در شیراز افزود: آنچه نظام اسلامی را تا امروز سر پا نگه داشته است و درآینده نیز نگه خواهد داشت ، توكل به فضل خداوند و اشراف و مدیریت رهبری انقلاب است .

وی اضافه كرد : اشراف و مدیریت رهبری انقلاب درعرصه های مختلف انقلاب موجب شكوفایی كشورمان شده است و در كنار انسجام و هماهنگی مردم ، انقلاب و نظام اسلامی را به بالندگی رسانده است .

امام جمعه شیراز ادامه داد : دشمنان قصد دارند ، این انسجام و همدلی مردم را در هم بشكنند و مخدودش سازند و برای انجام این كاراز انواع تهدیدها ، تحریم ها ، زور و شایعه بهره گیری كرده ا ند.

نماینده ولی فقیه دراستان فارس ادامه داد : آنها با بزرگ كردن ضعف های كوچك و كوچك كردن دستاوردهای بزرگ سعی دارند، انقلاب و نظام اسلامی را دچار آسیب كنند .

آیت اله ایمانی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم پاسداشت خدمات دولت درهفته دولت تاكید كرد و گفت : هفته دولت فرصتی برای آشنایی بیشتر مردم با خدمات دولت است .

وی همچنین با بیان اینكه 28 مرداد درتاریخ ما به عنوان روز نكبت نام گرفته است به دسیسه های استكبار و انگلیس برای بازگردادن شاه به كشور اشاره كرد و گفت : در 28 مرداد استكبار انگلیس با توطئه های خود شاه را به كشور بازگرداند و 25 سال حكومت نظام سلطه براین كشور ادامه یافت .

 

انتهای پیام/ک

نظرات بینندگان