کد خبر: ۳۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱

اختصاص 16 میلیارد تومان‌ از دو درصد نفت و گاز به لامرد

فرماندار لامرد با بیان اینکه 16 میلیارد تومان از دو درصد نفت و گاز به لامرد اختصاص یافت، گفت: 60 درصد از این بودجه به روستاها تعلق می‌گیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لامرد، محمود صفری صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: باید مسئولان خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف را برای آحاد مردم بیان کنند.

وی افزود: ترفندها، ترورها و تحریم‌ها توسط دشمنان انقلاب اسلامی موجب پیشرفت و آبادانی همه‌جانبه کشور شده است.

فرماندار لامرد، از بهره‌برداری 32 طرح در این شهرستان هفته دولت خبر داد و بیان داشت: در هفته دولت طرح‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی با اعتبار 18 میلیارد تومان در سطح این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

صفری اضافه کرد: در آخرین روز هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و محلی کارخانه سیمان لامرد افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در لامرد، با بیان اینکه 16 میلیارد تومان از محل دو درصد نفت و گاز به لامرد اختصاص یافت، گفت: 60 درصد از این بودجه به روستاهای محروم این شهرستان به منظور آبادانی سریع‌تر آنها تعلق می‌گیرد.

صفری در بخشی دیگری از سخنان خود به خدمات ارزشمند و ماندگار نظام اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: با تلاش دولتمردان در دوره‌های نهم و دهم زیرساخت‌های لازم در شهرستان لامرد فراهم شده است.

وی ادامه داد: صنعتی‌شدن و وضعیت امروز لامرد نسبت به دیگر شهرستان‌های استان فارس نوید آینده‌ای روشن را برای این شهرستان دارد.

رئیس شورای اداری لامرد خواستار همکاری بیشتر مسئولان این شهرستان با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ‌شد و تصریح کرد: تمام امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری در سطح این شهرستان فراهم شده است.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: اختصاص ، نفت ، گاز ، لامرد ، شیرازه
نظرات بینندگان