کد خبر: ۳۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

چهار ميليارد تومان پروژه آموزشي در شيراز به بهره برداري می رسد

از کل یک هزار و 56 پروژه ای که هفته دولت در فارس به بهره برداری خواهد رسید، 96 پروژه با 52 ميليارد و 800 ميليون تومان اعتبار در کلان شهر شیراز افتتاح می شود.

استاندار فارس با بیان اینکه چهار ميليارد تومان پروژه آموزشي در هفته دولت در شيراز به بهره برداري می رسد، گفت: از کل یک هزار و 56 پروژه ای که هفته دولت در فارس به بهره برداری خواهد رسید، 96 پروژه با 52 ميليارد و 800 ميليون تومان اعتبار در کلان شهر شیراز افتتاح می شود.

 

حسین صادق عابدین در مراسم بهره برداری از دو واحد آموزشی در شهر جدید صدرا، افزود: هيچ تحريم و تنگنايي نمي تواند مانع از تلاش دولت براي توسعه كشور شود، دولت بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي)، حتي يك روز را براي خدمتگذاري به مردم و ساختن ايران از دست نخواهد داد.

 

وی از كيفيت واحدهای آموزشی احداث شده در صدرا قدردانی و خاطرنشان کرد: امكانات خوبي همچون سيستم گرمايشي از كف و پنجره دو جداره براي حفظ انرژي در اين ساختمان ها ايجاد شده است و ساير دستگاه ها هم بايد براي استفاده حداكثري از منابع و بالا بردن كيفيت بهره برداري از امكانات، تلاش كنند.

 

صادق عابدين با تاكيد بر اين كه انتظار است تعداد زیادی از رتبه های تک و دو رقمی کنکور سراسری سال آتی متعلق به فارس باشد، گفت: همانطور كه در زمينه فعاليت دانشگاهها و كسب رتبه هاي دو رقمي در كنكور استان فارس شرايط خيلي خوبي دارد، بايد در رتبه هاي تك رقمي هم جایگاه مناسبی را کسب کند.

 

وي خواستار توجه به فعاليت هاي پرورشي و فرهنگي هم زمان با تلاش هاي علمي و آموزشي شد و گفت: دانش آموزان بايد با فرهنگ غني اسلامي و شيعي و فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شوند و بدانند نظام اسلامي با چه مشكلاتي به اينجا رسيده و چه ايثارگراني با بذل بهترين روزهاي عمر خود، آن را محافظت كرده و به دست ما رسانده اند.

 

استاندار فارس با تاكيد بر اين كه همه ما وظيفه داريم تاريخ انقلاب اسلامي و گذشته پرافتخار نظام اسلامي را به نسل جديد منتقل كنيم، اظهار داشت: نسل جديد ايران اسلامي وظيفه سنگيني بر دوش دارد و بايد انقلاب اسلامي را به دست امام زمان(عج) رسانده و جهاني سازد.

 

براساس این گزارش دبيرستان شبانه روزي تيزهوشان عشايري "يادگار ولايت" از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) به استان فارس که با هزينه دو ميليارد و 150 ميليون تومان احداث و تجهیز شده و داراي هفت هزار و500 متر مربع مساحت زمين، يك هزار و 550 مترمربع زيربناي آموزشي ، 12 كلاس درس و 20 اتاق خواب است و هنرستان فني " زاگرس" که در زميني به مساحت پنج هزار و 500 مترمربع، با يك هزار و 500 مترمربع زير بنا و 12 كلاس درس و يك ميليارد و 100ميليون تومان هزینه اجرا شده، دو پروژه آموزشی افتتاح شده بود.

 

انتهای پیام/ک


نظرات بینندگان