کد خبر: ۳۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

جذب 2 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: بیش از 2 هزار و 35 دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان فارس می‌شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس ،علی افسری جذب معلم در آموزش و پرورش را از طریق شرکت در آزمون سراسری  و قبولی در دانشگاه فرهنگیان دانست و از پذیرش 2 هزار و 35 نفر در آزمون ورودی امسال در دانشگاه فرهنگیان فارس خبر داد.

وی افزود: امسال 4 هزار و 70 پسر و دختر در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان فارس شدند که از این افراد 631 نفر دختر و یک‌هزار و 404 پسر پس از طی مراحل گزینش به عنوان دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان فارس پذیرفته می‌شوند.

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس هدف از تاسیس این دانشگاه را تربیت و توانمندسازی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش و پیشبرد در امر آموزش و پرورش در تولید و ترویج علم تربیت‌محور مبتنی بر معیارها و نظام اسلامی دانست.

افسری گفت: آزمون گزینش (مصاحبه حضوری) از سه‌شنبه هفتم شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 14 شهریورماه نیز ادامه می‌یابد.

وی افزود: داوطلبان هنگام مراجعه باید اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و 2 قطعه عکس را همراه داشته باشند.

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس هدف از مصاحبه داوطلبان را ارزیابی میزان توانمندی و تشخیص میزان قابلیت‌ها و علاقمندی داوطلبان به شغل شریف معلمی دانست.

افسری اعتبار مدرک اعطایی در دانشگاه فرهنگیان را بین‌المللی دانست و تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان مدرک کارشناسی این دانشگاه می‌توانند تا سطح دکترا به تحصیل بپردازند.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان