کد خبر: ۳۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱

شهرداری سروستان جاده دانشگاه پیام نور را مسدود کرد

در آستانه سال تحصیلی جدید و در یک اقدام عجیب،شهرداری سروستان جاده دانشگاه پیام نور این شهرستان را برای دومین بار متوالی در طی هفته جاری مسدود کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،شهرداری شهرستان سروستان در یک اقدامی عجیب ضمن تجاوز به حریم دانشگاه جدید التاسیس پیام نور و تخریب بخشی از مجموعه ده هکتاری این دانشگاه اقدام به ساخت دو جاده کوهستانی در داخل این مجموعه فرهنگی و علمی نمود. به دنبال این اقدام غیر قابل باور،دانشگاه پیام نور سروستان پس از عدم پاسخگویی مسوولین شهرداری نسبت به این حرکت غیر قانونی ضمن مراجعه به دادگستری سروستان خواستار خروج ماشین آلات شهرداری از محوطه دانشگاه و باز گشایی مسیر تردد دانشجویان شدند.
در ادامه دادگستری سروستان حکم اخراج ماشین آلات شهرداری از این مجموعه علمی و فرهنگی را صادر کرد و مسیر تردد باز شد.
اما ماجرا به اینجا ختم نشد و در یک اقدام تلافی جویانه و برای دومین بار،شهرداری مسیر ورودی این دانشگاه را با تلی از خاک مسدود کرد و این مساله باعث شد پروژه جدید این مناقشه ، کلید بخورد.تلاش های خبرنگار سرو آنلاین در جهت مشخص شدن علت این حرکت عجیب شهرداری به جایی نرسید و این مشکل همچنان ادامه  دارد.خاطر نشان می شود هیئت موسس دانشگاه پیام نور سروستان در حال حاضر مشغول جمع آوری مستندات ملکی و حقوقی جهت ارائه به مقامات قضایی هستند./ اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد
انتهای خبر/ص
نظرات بینندگان