کد خبر: ۳۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱

فارس با کمبود آب مواجه است

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر گفت: فارس به شدت با کمبود آب مواجه است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس محمدرضا رضایی امروز اظهار داشت: به سبب خشکسالی‌های پیاپی در فارس، بسیاری از مناطق این استان با بحران آب مواجه هستند و در این میان جهرم نیز به شدت با کمبود آب مواجه است.

وی با اشاره به لزوم تسریع در طرح انتقال آب از سد سلمان فارسی به جهرم افزود: از مسئولان آب منطقه‌ای فارس می‌خواهیم که نسبت به تخصیص اعتبار لازم برای به اتمام رساندن این طرح در اسرع وقت اقدام کنند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های مهر ماندگار در این شهرستان خاطرنشان کرد: پروژه احداث جاده شیراز - جهرم - لار - بندرعباس و راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان جهرم نیز جزو طرح‌های مهر ماندگار محسوب می‌شود؛ از این رو از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی و شرکت برق منطقه‌ای فارس انتظار داریم برای احداث این دو پروژه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از جاده جایگزین جهرم - سیمکان تصریح کرد: طول این جاده 16 هزار و 293 متر و عرض آن 11 متر بوده که 160 هزار متر مربع عملیات آسفالت روی آن انجام می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با احداث این جاده، پل بزرگ قره‌آغاج که 330 متر طول، 30 متر ارتفاع و 11 متر عرض دارد، نیز اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: فارس ، کمبود ، آب ، مواجه ، شیرازه
نظرات بینندگان