کد خبر: ۳۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱

157 تعاونی فعال در لامرد وجود دارد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد گفت: از مجموع 332 تعاونی به ثبت رسیده در این شهرستان 157 تعاونی فعال هستند.

به گزارش شیرازه، احمد اخلاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: هفته تعاون فرصتی است تا بتوانیم اهداف و پتانسیل‌های این بخش توانمند کشور را به آحاد مردم معرفی کنیم.

وی افزود: تعاون مهم‌ترین بخش اقتصاد کشور است که می‌تواند اهداف و نیازهای اصلی یک جامعه را به صورت کار گروهی‌ برآورده سازد.

اخلاقی، با بیان اینکه در حال حاضر 157 تعاونی فعال در لامرد وجود دارد گفت: از مجموع 332 تعاونی به ثبت رسیده در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد 157 تعاونی فعال در لامرد مشغول هستند و راه‌اندازی 297 تعاونی در این شهرستان آغاز می‌شود.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی لامرد اضافه کرد: فعالیت تعاونی‌های فعال در سطح شهرستان لامرد به صورت تولیدی و توزیعی است.

احمد اخلاقی، در ادامه سخنان خود به برنامه جدی این اداره در راستای اشتغال‌زایی مستقیم جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: با حمایت جدی از تعاونی‌ها و پرداخت تسهیلات لازم تلاش این اداره بر این است تا بتواند در قالب تعاونی و طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی زمینه تحقق اشتغال‌زایی مستقیم جوانان را فراهم کند.

وی در مورد راه‌اندازی شرکت تعاونی توسعه و عمران تراکمه شهرستان لامرد نیز تصریح کرد: با راه‌اندازی شرکت تعاونی توسعه و عمران تراکمه شهرستان لامرد، آحاد مردم در طرح‌های بزرگ صنعتی با سرمایه‌گذاری خود ورود پیدا می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: طرح  و برنامه‌های هدفمندی به منظور مشارکت و سرمایه‌گذاری آحاد مردم در شرکت تعاونی توسعه و عمران تراکمه شهرستان لامرد در حال انجام است.

اخلاقی، از بهره‌برداری 400 واحد باقی‌مانده مسکن مهر شهر لامرد نیز خبر داد و بیان داشت: از مجموع 806 واحد مسکن مهر شهر لامرد، 400 واحد دیگر تا پایان مهرماه سال جاری، با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها: تعاونی ، لامرد ، شیرازه
نظرات بینندگان