کد خبر: ۳۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱

نصب چادر در بوستان‌های شیراز ممنوع است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نصب هرگونه چادر در بوستان‌های شیراز به غیر از بوستان جنت که زیر نظر مسئولان آن صورت می‌گیرد، ممنوع است.

به گزارش شیرازه، علی زحمتکش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تنها در بوستان جنت و کمپ‌های شهرداری اجازه نصب چادرهای مسافران صادر شده است که مبالغی نیز برای نصب چادر دریافت می‌شود.

وی افزود: نصب چادر در بوستان جنت و کمپ‌های شهرداری مصوب شورای دوم شهر شیراز بوده و در این زمینه نصب چادر در دیگر بوستان‌ها ممنوع است.

در این راستا شهردار منطقه سه این شهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: در بوستان کوهپایه به دلیل خدماتی که به مسافران داده می‌شود و آسیب‌هایی که مسافران به فضای این بوستان و چمن‌های آن می‌رسانند در هر 24 ساعت اسکان و نصب چادر، 5 هزار تومان دریافت می‌شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: با هزینه گرفتن برای خدمات‌رسانی شهرداری به مسافران مشکلی نداریم اما نصب چادر مسافران خلاف مصوبات شورای شهر شیراز است.

احمدرضا نقیب زاده ابراز داشت: شهردار منطقه مورد نظر برای اقدام به این کار طرح خود را برای تصویب به شورای شهر تقدیم کند.

وی ادامه داد: این اقدام قابل تامل است و ما تاکنون هیچ مصوبه‌ای برای دریافت مبلغی برای نصب چادر مسافران در پارک‌ها نداشته‌ایم.

به گزارش فارس، بارها مسئولان شهرداری شیراز به ویژه شهردار این شهر ممنوعیت برپایی چادر مسافران در بوستان‌های شیراز را از رسانه‌های گروهی مختلف اعلام کرده‌اند، اما همچنان شاهد حضور مسافران بسیاری در زمان‌های گوناگون در بوستان‌ها و نصب چادر توسط آنان و تخریب فضاهای سبز شهری هستیم.

گرفتن مبالغی مختلف توسط مسئولان این بوستان‌ها از مسافران، بدون اعلام رسمی و مصوبه‌ای،بطور ویژه صورت می‌گیرد که لازم است شهرداری این کلان‌شهر پاسخ‌گوی این مسئله باشد.

برچسب ها: چادر ، بوستان ، شیرازه
نظرات بینندگان