کد خبر: ۳۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱

بهره‌برداری از تونل گردنه شهید باقری لامرد

فرماندار لامرد از بهره‌برداری از تونل گردنه شهید باقری این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لامرد، محمود صفری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد طی سخنانی ضمن محکومیت ساخت فیلم موهن در اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: هر اندازه که اقدامات شوم دشمنان در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) افزایش یابد، موج بیداری اسلامی نیز در بسیاری از کشورهای مسلمان شکل می‌گیرد.

وی افزود: نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز شعار مرگ بر آمریکا به گوش می‌رسد.

فرماندار لامرد با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس گفت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

صفری اضافه کرد: تمام مسئولان مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم آنان هستند و در مقابل کسانی که در پیروی از خط امام حسین (ع) به شهادت رسیدند، وظیفه دارند.

رئیس شورای اداری لامرد، با بیان اینکه با وجود تفکر بسیجی و فرهنگ جهاد و شهادت در تمام موارد سرافرازانه به پیش رفته‌ایم، اظهار داشت: با قرار گرفتن زیر پرچم ولایت و وجود تفکر بسیجی و فرهنگ جهاد و شهادت در تمام موارد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیروز میدان شده‌ایم.

صفری در ادامه سخنان خود تحول سریع در حوزه راه و شهرسازی لامرد را یک رویداد بزرگ در این شهرستان دانست و ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی لامرد با بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ به ویژه تونل گردنه شهید باقری که در سطح ملی است، شاهد تحول سریع هستیم که افتخاری بزرگ برای این شهرستان است.

نماینده عالی دولت در لامرد، با تاکید بر دوری کردن مسئولان این شهرستان از مسائل حاشیه‌ای گفت: ارزشمندترین کار، خدمت واقعی و صادقانه به مردم است.

وی اضافه کرد: مردم در تمام موارد تا پای جان در کنار انقلاب اسلامی ایران و در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه شورای اداری لامرد، رؤسای ادارات راه و شهرسازی و آموزش و پرورش به ارائه گزارشی از اقدامات خود در شش ماه نخست سال جاری پرداختند.

 

برچسب ها: تونل ، شهید باقری ، شیرازه
نظرات بینندگان