کد خبر: ۳۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۱

کشف دو قتل و دستگیری قاتلان در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف دو قتل و دستگیری قاتلان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، علی شیبانیان اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان مرودشت از یک درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بر اثر اختلاف در خرید جو بوده است که با وساطت اهالی، طرفین درگیر از یکدیگر جدا می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در ادامه بیان کرد: طرفین پس از دو ساعت به طور مجدد در اطراف روستا با یکدیگر درگیر می‌شوند که بر اثر تیراندازی یکی از آنها به‌نام "س ـ ی" با اسلحه شکاری به سمت خودرو وانت طرف دیگر شلیک می‌کند که بر اثر این تیراندازی فرزند چهار ساله وی به‌نام "الف ـ ن" به قتل می‌رسد.

شیبانیان افزود: با تلاش ماموران فرد قاتل به همراه یکی دیگر از منازعان دستگیر و در تحقیقات قتل پسر چهار ساله بر اثر شلیک، یک سلاح شکاری از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در ادامه از کشف یک قتل عمد دیگر در آن شهرستان خبر داد و گفت: پس از آنکه ماموران از یک قتل به وسیله سلاح گرم در اطراف مرودشت آگاهی یافتند، در اسرع وقت در محل حاضر شدند.

شیبانیان افزود: در تحقیقات نخستین فرزندان مقتول عنوان کردند پدرشان به دلیل مصرف بالای شیشه و توهمات ناشی از آن با اسلحه شکاری خودکشی کرده است.

وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران و بررسی محل ورود و خروج گلوله توسط کارشناسان سلاح و مهمات مشخص شد که مقتول توسط فرد دیگری به قتل رسیده که با انجام اقدامات فنی قاتل به‌نام "ع ـ ف" فرزند مقتول شناسایی و دلیل قتل را ضرب و شتم اعضای خانواده توسط پدرش به دلیل اعتیاد به مواد مخدر صنعتی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان گفت: در این دو عملیات در مجموع چهار متهم دستگیر شدند و موضوع در پلیس آگاهی در حال بررسی بیشتر است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان