کد خبر: ۳۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

نصب 5000 نوع علائم ایمنی در محورهای لارستان

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های لارستان از نصب بیش از 5 هزار علائم ایمنی در محورهای اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، سید عبدالمجید دستاران اظهار داشت: تامین حداکثر ایمنی در راه‌ها از جمله وظایف این اداره کل بوده و به همین منظور اقدامات مستمری از جمله نصب انواع علائم، اجرای خط‌کشی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، ایجاد روشنایی، نصب گاردریل و ... انجام می‌شود که تمام این اقدامات به نوبه خود نقش اساسی را در تامین و افزایش ایمنی ترافیک جاده‌ها ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و از ابتدای سال تاکنون 417 متر مربع تابلو اطلاعاتی، 3 هزار و 125 نوع علائم راهنمایی و رانندگی، 2 هزار و 400 بازتاب چشم گربه‌ای و 541 بنر با مضامین ترویج کننده فرهنگ ترافیکی در طول راه‌های حوزه استحفاظی نصب شد و نیز اجرای بیش از 650 کیلومتر خط‌کشی و نصب گاردریل در نقاط پرحادثه از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه این اداره کل بوده است.

دستاران اضافه کرد: در حوزه این اداره کل 6 هزار و 636 کیلومتر راه همسنگ وجود دارد که انجام این اقدامات، ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای را در پی داشته است.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری علائم و تجهیزات ایمنی نصب شده در راه‌ها کوشا باشند چراکه فقدان هر یک از این علائم و تجهیزات ایمنی ممکن است سبب بروز حوادث جاده‌ای و به خطر افتادن جان هموطنان شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان