کد خبر: ۳۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

نارنجی‌پوشان شیرازی به مصاف شهرداری یاسوج می‌روند

تیم برق شیراز امروز در زمین اختصاصی مجموعه برق به مصاف شهرداری یاسوج می‌رود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در سومین هفته بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور بعدازظهر امروز از ساعت 15:15 تیم‌های برق شیراز و شهرداری یاسوج در شیراز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون فوتبال به ویژه هادی آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون که تلاش بسیاری در حل مشکلات تیم برق داشت، تشکر می‌کنم.

حیدرعلی کامیاب افزود: مشکل واگذاری امتیاز تیم استیل آذین تهران به برق شیراز برطرف شده است و برقی‌ها امروز نخستین بازی خود را در لیگ دسته یک برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان برق در تعطیلات تمرینات منظمی داشته‌اند و با روحیه بالا آماده کسب پیروزی هستند.

سرمربی تیم برق شیراز نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: بازیکنان برق با رفع مشکل لغو بازی‌ها روحیه دوچندانی گرفته‌اند و مصمم به ارائه قدرت فوتبال فارس و احیای دوباره نام برق در ایران هستند.

اصغر شرفی ادامه داد: تمرینات بدن‌سازی و تاکتیکی برق از یک ماه قبل در زمین اختصاصی باشگاه شروع شده و در بازی‌های تدارکاتی مختلف میزان آمادگی بازیکنان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: تیم برق متعلق به تمام مردم فارس است و عصر امروز به حمایت‌های هواداران در بازی حساس با شهرداری یاسوج نیاز داریم.

به گزارش فارس، بازی‌های تیم برق شیراز در هفته اول و دوم لیگ دسته یک که مقابل نیروی زمینی تهران و مس رفسنجان بنا به دلایلی لغو شده بود در تاریخ جدیدی که فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد، برگزار می‌شود.

 

نظرات بینندگان