کد خبر: ۳۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱

افتتاح پایگاه بسیج طلاب و روحانیون امام خامنه ایی در خرامه+عکس

پایگاه بسیج طلاب و روحانیون امام خامنه ایی در خرامه با حضور امام جمعه و مسئول سازمان بسیج طلاب و همچنین مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش شیرازه به نقل از سخن فارس صبح چهار شنبه پایگاه بسیج طلاب و روحانیون و مدرسه علمیه امام خامنه ایی  در خرامه با 150 نفرشرکت کننده وبا حضور امام جمعه شهرستان،مسئول سازمان بسیج طلاب فارس،فرماندار،شهردار و فرمانده سپاه خرامه  افتتاح گردید.

در مراسم افتتاحیه امام جمعه محترم شهرستان ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم سخنانی را ایراد نمودند و گفتند : مردم مسلمان کشورمان راه و مسیر خود را انتخاب کرده و در محور خط سرخ ولایت در پیروی از آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری با قوت قلب و باور و اعتقاد عمیق به حرکت خود ادامه خواهند داد .

وی همچنین ادامه داد : افتتاح پایگاه بسیج طلاب و روحانیون و مدرسه علمیه در شهرستان یک نعمت بزرگ است و برای پایدار بودن و همچنین برای مثمرثمر واقع شدن نیاز به مساعدت و همکاری مسئولین دارد.

در این میان حاج آقا کاظمی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس سخنانی را پیرامون استفاده از طلاب و روحانیون در مدارس و دانشگاه ها و همچنین اداره جات عرض کرد و همچنین پیرامون نقش تاثیرگذار روحانیت در جامعه کنونی سخنانی را ایراد نمودند .

همچنین فرماندار شهرستان خرامه داریوش دهقان نیز که در مراسم حضور داشت از راه اندازی و ساخت حوزه علمیه خبر داد و گفت: این حوزه علمیه دارای 1000متر زیربنا میباشد که هم اکنون در دست ساخ می باشد.

انتهای خبر/ص

{$old_album_36274}
نظرات بینندگان