کد خبر: ۳۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱

شبکه آب شهری لامرد قربانی بی توجهی مسئولین+ عکس

محله چاه قائدی شهر لامرد با وجود اینکه یکی از محلات بزرگ و فعال شهر لامرد است همچنان مورد بی مهری بعضی از مسئولین قرار می گیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامرود محله چاه قائدی شهر لامرد با وجود اینکه یکی از محلات بزرگ و فعال شهر لامرد است همچنان مورد  بی مهری بعضی از مسئولین قرار گرفته است.

متاسفانه شبکه آب در قسمت شرقی این محله دچار شکستگی های بسیار زیادی شده به گفته ساکنان این محله با وجود اینکه مدت زمانی پیش، مبلغی بیش از 70 هزار تومان از ساکنان این محله دریافت شده تا شبکه محلی نوسازی شود. ولی با گذشت مدت زمان طولانی فقط قسمتی از این شبکه محلی نوسازی شد و دیگر قسمت ها فرسوده که هم اکنون تمام شکستگی ها مربوط به همین قسمت ها است همچنان به حال خود رها شده است.

به گفته ساکنین این محله اداره آب به جای رفع سریع شکستگی لوله ها در این مناطق، اقدام به کم کردن فشار آب نموده تا در محل شکستگی ها آب بر روی معابر رفت و آمد جاری و جمع  نشود. این دلیل باعث کم شدن فشار آب در مناطق مسکونی و پیش آمدن مشکلات عدیده ای برای مردم شده است.

 

مسئول امر اینگونه از کنار مشکلات مردم گذشتن صحیح نیست مگر جمله قصار امام  امت را فراموش کرده اید که می گوید " اين پايين شهري‌ها و اين پابرهنه ها، به اصطلاح شما، اينها ولي نعمت ماها هستند."

این تصاویر تمامی خرابی ها نیست گوشه ای از آن است که توسط  خبرنگار لامرود گرفته شده که خود گویای مشکلات مطرح شده فاست.

/224224

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان