کد خبر: ۳۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

گسترش فرهنگ شهروندی ضروری است

شهردار جهرم گفت: باید با استفاده از برنامه‌های متنوع و مفید در راستای ترویج فرهنگ شهروندی گام‌های مفیدی برداشت.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس علیرضا صحرائیان امروز در حاشیه دیدار کودکان جهرمی با وی که همزمان با روز جهانی کودک انجام شد،در جهرم اظهار داشت: پرداختن به موضوعات فرهنگی و اجتماعی یکی از رویکردهای شهرداری جهرم بوده که این مهم از ابتدای تصدی مدیریت جدید در دستور کار قرار داده شده است.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ اسلامی از دوران کودکی در وجود افراد گفت: باید با استفاده از برنامه‌های متنوع و مفید در راستای ترویج فرهنگ شهروندی با مبنای هنری و تکیه بر اصل تنوع و کیفیت گام‌های مفیدی برداشت.

به گفته شهردار جهرم، دوران کودکی اثرگذارترین دوران زندگی آدمی به شمار می‌رود و باید بهترین آموزش‌ها در این دوران ارائه شود.

صحرائیان ادامه داد: شهرداری جهرم با عملیاتی کردن برنامه‌های متعدد فرهنگی درصدد گسترش فرهنگ شهروندی در میان کودکان و نیز استفاده از ظرفیت مساعد آنها برای گسترش این فرهنگ در محیط خانواده و جامعه است.

شهردار جهرم اجرای طرح همیاران شهردار را از جمله برنامه‌های این ارگان در زمینه ترویج فرهنگ اصول شهروندی بین کودکان دانست و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با ادامه پیدا کردن این طرح در آغاز سال تحصیلی جدید و در بین دانش‌آموزان، این قشر آینده‌ساز ایران اسلامی را در ترویج فرهنگ شهروندی سهیم کنیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان