کد خبر: ۳۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱

تلفن 1000 خانه مبله اجاره‌ای قطع می‌شود

رئیس جامعه هتل‌داران فارس گفت: به زودی تلفن بیش از هزار مشترک خانه‌ مبله اجاره‌ای در استان قطع می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حمید سجادیان امروز در شیراز اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام مسئولیت آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای به جامعه هتل‌داران و مهمان‌پذیرداران استان فارس واگذار شده است، از این پس افرادی که تمایل به اجاره خانه خود را دارند باید به اتحادیه مراجعه کنند.

رئیس جامعه هتل‌داران استان فارس افزود: صاحبان آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای پس از وارد کردن اطلاعات ملک خود باید منتظر بمانند تا پس از تکمیل ظرفیت هتل‌های استان از منزل مبله اجاره‌ای آنها در صورت داشتن شرایط لازم استفاده شود.

وی تصریح کرد: با صاحبان آپارتمان‌های مبله که به صورت خودسرانه اقدام می‌کنند برخورد جدی و قانونی می‌شود.

سجادیان فعالیت صاحبان منازل مبله اجاره‌ای بدون هماهنگی با اتحادیه را غیر‌قانونی اعلام کرد و گفت: در همین راستا با هماهنگی دستگاه قضایی شماره بیش از یک‌هزار مشترک صاحب آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای برای قطع شدن به مخابرات ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: مشاوران املاک نیز نمی‌توانند در مورد آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تصمیم‌گیری کنند چراکه متولی اصلی این امر اتحادیه هتل‌داران و مهمان‌پذیرداران استان فارس زیر نظر استانداری و فرمانداری است.

*تخفیف 40 درصدی هتل‌های فارس به مناسبت یادروز حافظ

رئیس جامعه هتل‌داران استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود از تخفیف 10 تا 40 درصدی تمام هتل‌های استان فارس در هفته بزرگداشت حافظ شیرازی خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت یادروز حافظ شیرازی تمام هتل‌های استان دارای تخفیف 10 تا 40 درصدی هستند.

وی ضمن انتقاد از ضعف تبلیغات به منظور حضور گردشگر در این استان از صدا و سیمای فارس خواست تا در این راستا اقدامات تبلیغاتی قوی انجام دهند.

سجادی همچنین از وزارت امور خارجه و مسئولان ذی‌ربط خواست با تسهیل در روند ارائه ویزای آسان شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا شاهد حضور گردشگران بیشتری باشیم.

وی در ادامه بر توسعه و تقویت سیستم حمل و نقل تاکید کرد.

به گفته سجادیان در حال حاضر 6 هزار تخت در هتل‌های استان فارس وجود دارد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان