کد خبر: ۳۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱

ورزش صبح‌گاهی در تمام مدارس فارس به طور هماهنگ اجرا می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از اجرای ورزش صبحگاهی به صورت هماهنگ در 26 مهر ماه جاری در تمام مدارس این استان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، محمد جعفری اظهار داشت: 26 مهر ماه جاری مسئولان آموزش و پرورش فارس با لباس‌های ورزشی در مدارس حضور یافته و به همراه دانش‌آموزان ورزش صبح‌گاهی انجام می‌دهند.

وی افزود: برنامه‌های هفته تربیت بدنی از بیست و ششم مهر ماه جاری تا سوم تیر ماه امسال در این استان برگزار می‌شود.

به گفته جعفری 25 مهر ماه جاری از طریق سیستم ویدئو کنفرانس ضمن قرائت پیام معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، برنامه‌های این هفته برای روسا و معاونان تربیت بدنی سراسر استان تبیین می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: امسال طرح‌های ورزشی در دوره ابتدایی در سراسر این استان شامل آموزش رشته‌های ژیمناستیک، دوومیدانی، تنیس روی میز، شنا و طناب‌زنی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

جعفری همچنین بیان کرد: مسابقه نقاشی با موضوع ورزش محبوب من بین تمام دانش‌آموزان ابتدایی این استان برگزار شده و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این هفته بنرهایی با شعارهای ورزشی و معرفی قهرمانان ورزش آموزشگاهی فارس در ادارات آموزش و پرورش و مدارس نصب شده و پیام‌های ورزشی نیز در سربرگ نامه‌های رسمی ادارات درج می‌شود.

جعفری از اجرای برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه فرهنگیان و خانواده‌های آنان در 28 مهر ماه جاری خبر داد و گفت: در شیراز این برنامه با حضور فرهنگیان نواحی چهارگانه و خانواده‌های آنان از ساعت هفت صبح در پارک کوهپایه دروازه قرآن برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در ادامه از حضور تمام دبیران ورزش این استان در مصلی‌های نماز جمعه در 28 مهر ماه امسال خبر داد و افزود: از برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش این استان در این هفته دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا ورزشکار دانش‌آموز و فرهنگی سراسر فارس است.

جعفری همچنین در مورد کیفیت‌بخشی به درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش از برگزاری همایش علمی ویژه دبیران تربیت بدنی این استان در سوم تیر ماه امسال خبر داد و گفت: در این همایش از معلمان تربیت بدنی پژوهنده این استان نیز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان