کد خبر: ۳۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱

2 سال گذشته قایقرانی فارس در تعلیق بوده است

ملی‌پوش شیرازی تیم قایقرانی گفت: طی دو سال گذشته فعالیت قایقرانی فارس در حالت تعلیق بوده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با تیم استان کرمانشاه در مسابقات شرکت کردم و موفق شدم سهمیه حضور در تیم ملی را کسب کنم.

وی افزود: با اینکه قایقرانی را از شیراز شروع کردم اما مجبورم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم با تیمی از استانی دیگر در مسابقات شرکت کنم.

این قهرمان به افتخارات دوران ورزشی خود اشاره کرد و گفت: از سال 88 ورزش قایقرانی دراگون بوت را در شیراز آغاز کردم و یکسال بعد به تیم ملی دعوت شدم.

رضایی اضافه کرد: حضور در مسابقات جهانی مجارستان و کسب عنوان هفتمی جهان و ششمی در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو بخشی از افتخاراتم در تیم ملی است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون نیز برای شرکت در رقابت‌های جهانی ایتالیا و آسیایی کره جنوبی تمرینات تیم ملی در دریاچه پارک آزادی تهران در حال پیگیری است.

ملی‌پوش شیرازی تیم قایقرانی تصریح کرد: از دو سال پیش که رشته قایقرانی زیر نظر انجمن‌های ورزشی رفته، در فارس فعالیتی نداشته است.

رضایی خاطرنشان کرد: دید مسئولان ورزش کشور به رشته‌های ورزشی یکسان نیست و رشته قایقرانی مورد کم‌لطفی و بی توجهی بسیاری قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: اگر قایقرانی زیر نظر فدراسیون مستقل قرار نگیرد امسال آخرین سال حضورم در مسابقات است و این ورزش را کنار می‌گذارم.

 

برچسب ها: قایقرانی ، فارس ، تعلیق ، شیرازه
نظرات بینندگان