کد خبر: ۳۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

گشایش نمایشگاه فروش پاییزه در لامرد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لامرد گفت: نمایشگاه فروش پاییزه این شهرستان در قالب 70 غرفه با هدف طرح تنظیم بازار گشایش یافته است.

به گزارش شیرازه، عباس رفیعیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره گشایش نمایشگاه فروش پاییزه در این شهر اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های رسیده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس مبنی بر اجرای طرح تنظیم بازار در فصل‌های مختلف سال، نمایشگاه پاییزه با همکاری مجمع امور صنفی، فرمانداری شهرستان لامرد و شهرداری گشایش یافت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 28 مهرماه برپاست، افزود: تمام کالاها و اجناس موجود در نمایشگاه پاییزه با 15 تا 20 درصد کاهش قیمت نسبت به بازار عرضه می‌شود.

رفیعیان با بیان اینکه کیفیت کالاهای ارائه شده و قیمت‌های آن توسط کارشناسان این اداره در نمایشگاه پاییزه کنترل می‌شود، گفت: این نمایشگاه در قالب 70 غرفه با هدف طرح تنظیم بازار، کاهش قیمت‌ها و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گشایش یافته است.

به گزارش فارس، نمایشگاه فروش پاییزه لامرد تا 28 مهر‌ماه جاری در محل شهربازی پارک ملت شهر لامرد در دو نوبت صبح و عصر آماده بازدید از استقبال کنندگان است.

 

برچسب ها: نمایشگاه ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان