کد خبر: ۳۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

«سیمای مدرسه» روی آنتن می‌رود

تولید و پخش برنامه جدید «سیمای مدرسه» در استان فارس آغاز شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، به منظور آشنایی مسئولان، مردم و اولیای دانش‌آموزان با ظرفیت‌های آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش فارس با مشارکت سیمای مرکز استان اقدام به تهیه و پخش برنامه تلویزیونی با عنوان سیمای مدرسه کرده است.

زمان پخش برنامه تلویزیونی سیمای مدرسه روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت 19:30 از شبکه استانی فارس است؛ در این برنامه سعی شده ضمن آشنایی مردم با فعالیت‌های واحدهای مختلف آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان موفق نیز معرفی شوند.

این برنامه سعی دارد با سفر به اقصی نقاط فارس ظرفیت‌های حوزه آموزش و پرورش را شناسایی و معرفی کند.

در تمام قسمت‌های این برنامه سعی شده است کار با تخته هوشمند و مزایای استفاده از آن به فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش داده شود.

تولید و پخش برنامه «صدای معلم» نیز در صدای مرکز فارس چهارشنبه‌ها ساعت 16:15 تا 17 پخش می‌شود و مانند برنامه سیمای مدرسه تلاش دارد تا به معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های آموزش و پرورش بپردازد.

فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها می‌توانند نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد این برنامه‌ها به سامانه پیامک 30007939 ارسال کرده و یا با تلفن‌های گویای 2305313 با دست‌اندرکاران این برنامه در میان بگذارند.

به گزارش فارس، تلویزیون آموزشی سراسری در دو مقطع کوتاه یکی در سال 43 و بار دوم در سال 53 با هدف تهیه مواد آموزشی مورد نیاز مدارس شروع به کار کرد و به دلایلی در هر دو بار متوقف شد، پس از آن اختصاص شبکه‌ای به امور آموزشی و یا ساعاتی از کنداکتور برنامه‌ها در دستور کار مدیران آموزش و پرورش قرار گرفت که تا به امروز ادامه دارد.

 

برچسب ها: سیما ، مدرسه ، شیرازه
نظرات بینندگان