کد خبر: ۳۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱

برگزاری 36 برنامه در هفته تربیت بدنی در لامرد

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان لامرد گفت: 36 برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس سید عدنان احمدی‌زاده امروز در لامرد با گرامیداشت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: با توجه به تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری در مورد انجام ورزش توسط تمام افراد جامعه به ویژه در عرصه ورزش همگانی برنامه‌های تربیت بدنی و ورزش شهرستان لامرد تنها به این هفته خلاصه نمی‌شود.

وی افزود: برنامه‌های تربیت بدنی و ورزش لامرد به صورت منسجم و با برنامه‌ریزی هدفمند روزانه برگزار می‌شود و انتظار می‌رود تمام مردم به ویژه جوانان این شهرستان به صورت گروهی در امر ورزش حضور فعال داشته باشند.

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان لامرد از برگزاری 36 برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت: در طول هفته تربیت بدنی و ورزش 36 برنامه در سطح شهر و مراکز بخش‌های شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

احمدی‌زاده ادامه داد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و برپایی جشن بزرگ سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به صورت همزمان در نخستین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح شهر لامرد برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در طول این هفته دیگر برنامه‌های متنوع توسط هیئت‌های ورزشی شهرستان انجام می‌شود، اضافه کرد: برگزاری مسابقات تیراندازی با اهداف پروازی و تراپ و رقابت‌های فوتبال، فوتسال و والیبال از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در هفته تربیت بدنی و ورزش است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان