کد خبر: ۳۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

صنایع فارس از خدمات نمایشگاه‌های این استان بهره‌مند شدند

مدیر توسعه بازار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با انعقاد یک تفاهم‌نامه زمینه بهره‌مندی واحدهای صنعتی این استان از امکانات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس فراهم شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، سید محمود قیومی اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه صنعتی فارس با هدف حضور صاحبان صنایع در این نمایشگاه و ارتقای بازار و تبلیغات محصولات واحدهای صنعتی این استان در سطوح ملی و منطقه‌ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه همکاری در زمینه اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی و در اختیار قرار دادن فضای تبلیغاتی در شهرک صنعتی شیراز به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان از جمله تعهدات این شرکت است، گفت: اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت و هماهنگی با صنعتگران برای حضور در نمایشگاه‌های صنعتی از جمله تعهدات ما در این تفاهم‌نامه است.

این مسئول همچنین استفاده از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی فارس برای برگزاری تورهای نمایشگاهی خارجی را از جمله مهم‌ترین تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این تفاهم‌نامه برشمرد.

مدیر توسعه بازار و امور بین‌المللی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس نیز برای حضور صنعتگران معرفی شده از سوی این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی فارس 20 درصد تخفیف را متقبل شده است.

قیومی ابراز داشت: هماهنگی بازدید تورهای نمایشگاهی معرفی شده از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، همکاری و اعمال تخفیف ویژه برای برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی صنایع کوچک و اجرای همکاری در برپایی تورهای نمایشگاهی خارجی نیز از تعهدات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در این تفاهم‌نامه است.

قیومی در ادامه از حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعزام پنج واحد صنعتی مطرح استان فارس به نمایشگاه مصرف کالای ایرانی خبر داد گفت: در این نمایشگاه که سوم تا پنجم آبان ماه جاری در قزوین برپا می‌شود، واحدهای صنعتی مطرح این استان به ارائه توانمندی‌ها و محصولات تولیدی استان فارس می‌پردازند.

وی افزود: حضور صنعتگران این استان در این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای معرفی کالاها و محصولات این استان به سایر صنعتگران و تولید کنندگان و همچنین مصرف کنندگان سایر استان‌های دیگر فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان