کد خبر: ۳۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱

دستگیری شرور مسلح در فراشبند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری یک شرور مسلح در شهرستان فراشبند خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، محمد محمدی اظهار داشت: ماموران پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای این شرور فراری را مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: متهم پس از رویت ماموران اقدام به تیراندازی کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی شد که بلافاصله ماموران با رعایت کردن اصول حفاظتی اقدام به تیراندازی به سوی این متهم فراری کردند.

محمدی در ادامه گفت: پس از مدتی ماموران موفق شدند متهم به هویت «ه- ش» را دستگیر کرده و از وی یک اسلحه کلاش تاشو، یک اسلحه کمری، مهمات مربوطه و یک تلفن همراه کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به خوشحالی و رضایت شهروندان از دستگیری این شرور و تقدیر و تشکر آنان از پلیس افزود: انجام این ماموریت با همکاری شهروندان صورت گرفته و باید از شهروندان به دلیل همکاری مطلوب با پلیس در انجام ماموریت‌های محوله تقدیر و تشکر کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی خود را به نزدیک‌ترین محل انتظامی یا به پلیس 110 اطلاع دهند و خادمان ملت در فرماندهی انتظامی استان فارس با مخلان نظم و امنیت مردم به صورت جدی و مقتدرانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان