کد خبر: ۳۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

امضای طومار دانش‌آموزان جهرمی در محکومیت فیلم موهن علیه پیامبر

دانش‌آموزان جهرم به همراه دو تن از متفکران جهان اسلام از کشور یمن و بنگلادش با امضای طومار و ارسال به وزارت امور خارجه هتک حرمت به ساخت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از جهرم، دانش‌آموزان، فرهنگیان و جمعی از مسئولان شهرستان جهرم بعد از ظهر امروز با حضور در مدرسه راهنمایی پارسیان این شهرستان و امضای طومار، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام را محکوم کردند.

محمدنور عالم، متفکر و اسلام‌شناس بنگلادشی در این مراسم اظهار داشت: زمانی در کتاب تورات خبر از آمدن پیامبر آخرالزمان شد عده بسیاری از یهودیان از کشورهای مختلف به طرف سرزمین یثرب حرکت کرده و قرن‌ها منتظر آمدن ایشان شدند.

وی با بیان اینکه بزرگان یهود آمدن پیامبر آخرالزمان را از این منطقه منتظر بودند، افزود: آنها نخستین کسانی بودند که با پیامبر دشمنی کرده و این امر تاکنون ادامه دارد.

نورعالم با اشاره به داستان تشرف خود به دین مبین اسلام گفت: بنده در ابتدا کمونیست بوده و پس از تحقیق و نگرش در دین مبین اسلام و پرسش‌هایی که برای نجات بشر و خوشبختی آن داشتم این مهم را در اسلام یافتم.

وی با بیان اینکه امت اسلام نشان داده است که محمد (ص) زنده و جاودانه است، ابراز داشت: سرمنشا این‌چنین اهانت‌هایی به ساحت مقدس پیامبر اسلام از جانب غربیان و کسانی است که تاکنون ادعای تمدن داشتند.

در ادامه نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت، نشان‌دهنده نابودی و شکست دشمنان اسلام به ویژه استکبار و صهیونیست است.

محمدرضا رضایی خاطرنشان کرد: موج بیداری اسلامی در دنیا گسترش یافته است و امروز دنیا عنان‌گسیختگی آمریکا و اسرائیل غاصب را نمی‌پذیرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استکبار و صهیونیست بدانند که با این قبیل اقدامات غیرانسانی هر روز به مرگ خود نزدیک‌تر می‌شوند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم، دانش‌آموزان، فرهنگیان و مسئولان شهرستان جهرم و همچنین دو تن از متفکران جهان اسلام از کشور یمن و بنگلادش با امضای طومار و ارسال آن به وزارت امور خارجه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان