کد خبر: ۳۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱

برگزاری سمینار کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی سروستان

هدف از برگزاری این همایش که مورد استقبال اساتید و دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه قرارگرفت، آشنایی دانشجویان با فعالیتهای اقتصادی و ارتباط دانشگاه با صنعت عنوان شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،به همت باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان و با همکاری مجتمع فنی تهران همایش یک روزه کارآفرینی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 

هدف از برگزاری این همایش که مورد استقبال اساتید و دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه قرارگرفت، آشنایی دانشجویان با فعالیت های اقتصادی و ارتباط دانشگاه با صنعت عنوان شده است.

 

مهندس رهنورد مسوول باشگاه پژوهشگران جوان واحد سروستان با اعلام مطالب فوق افزود:یکی از دغدغه های دانشجویان وضعیت اشتغال آنان بعد از فراغت از تحصیل است که این واحد با برگزاری چنین سمینارهایی سعی دارد در شناخت دانشجویان از مشاغل مختلف جامعه آگاهی بخشی کند.

 

همچنین در این سمینار معاون کارخانه پتروشیمی شیراز در زمینه فعالیت های این کارخانه و تولیدات آن برای دانشجویان سخنرانی کرد.در این سمینار ویژگی های یک کارآفرین موفق مانند:شجاعت در کارآفرینی، خلاقیت، اعتماد به نفس، حس رهبری و سرگروهی،دانش فنی، توانایی در برقراری ارتباط،مخاطره پذیری و میل به استقلال طلبی توسط اساتید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان